Salt Bank va lansa credite de consum, conturi de business, va intermedia polițe RCA și asistență pentru șoferi, după ce a depășit jumătate de milion de clienți la aniversarea de un an

Bănci   

Salt Bank va lansa credite de consum, conturi de business, va intermedia polițe RCA și asistență pentru șoferi, după ce a depășit jumătate de milion de clienți la aniversarea de un an

Peste 500.000 de clienți a atras în primul an de activitate primul neobank 100% românesc, de două ori mai mult decât estimările inițiale, intrând în top 10 bănci din țară după acest criteriu. La aniversarea de un an, Salt Bank a anunțat și lansarea mai multe produse digitale și funcționalități ale aplicației bancare, unele în premieră pe piața locală.

„Primul an a fost despre dezvoltarea unei bănci digitale care să acopere serviciile de care clienții au nevoie într-o lume tot mai dependentă de tehnologie. Acum, intrăm în faza Salt Bank 2.0 – în care ne dorim să facem mai mult decât să îmbunătățim experiențele bancare. Ne uităm spre soluții complet noi, care să anticipeze ce urmează și să stabilească noi trenduri în industria bancară. Dacă lansarea Salt Bank a fost un Big Bang în industrie, ceea ce urmează este un Bigger Bang – cu soluții inovatoare care fac bankingul mai frumos, mai bun și mai sigur”, a declarat Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.

Urmărește-ne și pe Google News

Astfel, Salt Bank introduce două noi funcționalități avansate, menite să sporească semnificativ nivelul de securitate al conturilor și tranzacțiilor digitale. În paralel, clienții băncii vor avea la dispoziție, în curând, și un serviciu de creditare pentru persoane fizice, cu rate de până la 5 ani și dobândă fixă de 6,25%, iar în zona de mobilitate, se lansează un beneficiu exclusiv: 100.000 de șoferi din rândul clienților vor primi servicii gratuite de asistență rutieră (Road Assistance). Totodată, polițele RCA vor putea fi gestionate direct din aplicația mobilă, eliminând birocrația și timpul pierdut, clienții fiind notificați de fiecare dată când trebuie să își reînnoiască asigurarea.

Șeful cercetării macro a ING, despre răzgândirea lui Trump: Situația curentă nu e doar haotică, e o nebunie! Se bucură pentru «victorie» ca și cum ai bate San Marino la fotbal CITEȘTE ȘI Șeful cercetării macro a ING, despre răzgândirea lui Trump: Situația curentă nu e doar haotică, e o nebunie! Se bucură pentru «victorie» ca și cum ai bate San Marino la fotbal

O nouă lansare va fi contul de business dedicat freelancerilor, profesioniștilor independenți și companiilor mici cu un acționar, care poate fi activat 100% digital, direct din aplicația deja folosită pentru contul personal. Utilizatorii pot gestiona toate activitățile financiare – de la emiterea și primirea facturilor (inclusiv prin SPV), până la plăți, încasări și schimburi valutare – într-un singur loc. Produsul include servicii bancare esențiale, card multicurrency, permite plata utilităților și organizarea banilor prin Spaces. Gabriela Nistor spune că Salt Business este ideal pentru IT-iștii care lucrează pe contracte independente, șoferi de ride-sharing, influenceri sau alte persoane din industriile creative.

Noi funcționalități pentru siguranța banilor

Tentativa de obținere frauduloasă a datelor bancare este cel mai des întâlnit tip de fraudă online în România. Peste 57% dintre români au indicat această metodă ca fiind cea mai frecventă, în timp ce 9 din 10 români consideră că instituțiile financiare și comerciale ar trebui să adopte măsuri suplimentare pentru protejarea utilizatorilor în mediul digital, potrivit unui studiu SAS – lider global în A.I. și analiză de date.

BNR transmite o alertă - Tentative de fraudă în numele Băncii Naționale CITEȘTE ȘI BNR transmite o alertă - Tentative de fraudă în numele Băncii Naționale

În acest context, Salt Bank a integrat și a dezvoltat produsele și serviciile în baza pilonului „safe” – unul dintre cei trei piloni fundamentali ai băncii. Astăzi, banca face un pas suplimentar în această direcție, lansând două noi funcționalități menite să sprijine protecția financiară a persoanelor vulnerabile.

Astfel, noua funcționalitate „Help Mama” va permite clienților să își ajute părinții sau alți apropiați seniori să își gestioneze în siguranță banii. Clienții Salt Bank devin astfel „protectori” pentru persoanele vulnerabile, în vârstă, și vor primi notificări ori de câte ori persoana „protejată” intenționează să facă o plată mai mare (peste un prag ales) sau încearcă să își vizualizeze datele cardului. Protectorul poate aproba sau respinge aceste acțiuni direct din notificarea de pe telefonul mobil, rapid și simplu. Funcția oferă sprijin și siguranță celor dragi, fără a invada intimitatea celor apropiați, neavând acces la date privind scopul tranzacției.

În paralel, „Call Monitor” este o altă funcționalitate de securitate integrată în aplicația Salt Bank, care ajută utilizatorii să identifice apelurile autentice din partea băncii, în contextul în care numeroase fraude au loc prin apeluri telefonice în care infractorii se dau drept reprezentanți bancari și încearcă să obțină date personale sau acces la conturi. Astfel, în timpul unui apel cu reprezentanții băncii, aplicația afișează un banner care confirmă clienților că aceștia vorbesc, într-adevăr, cu un reprezentant Salt Bank, afișând chiar și numele acestuia. Dacă apelul nu este verificat, utilizatorul este avertizat în aplicația Salt să nu ofere date sensibile sau să nu autorizeze tranzacții.

Banca a fost lansată în aprilie 2024. În primele 10 zile de la lansare, peste 100.000 de români au devenit clienți și, totodată, fondatori ai băncii. Fiecare fondator a recomandat în medie banca de 2,4 ori.

În doar un an, au fost lansate peste 400 de realease-uri în aplicație, iar cea mai aglomerată  zi a fost cea în care peste 14.000 de români s-au alăturat Salt Bank.

Prin campania de recomandări „Prietenul la cashback se cunoaște”, Salt Bank a oferit echivalentul a peste 7.800 de ani de cashback clienților care și-au adus prietenii în aplicație.
Chiar dacă este o bancă 100% digitală, atunci când au o problemă, clienții pot apela Care Center-ul Salt Bank, unde beneficiază de interacțiune doar cu oameni. Dacă ar fi să calculăm lungimea chat-urilor din primul an – de la lansare și până în prezent –, clienții au generat conversații care însumează, în total, 60 de kilometri, spune Robert Anghel, Chief Digital Officer al băncii.
onform unui studiu realizat la nivel național pe clienți bancarizați de către Mercury Research, Salt Bank a ajuns a doua bancă din România în ceea ce privește satisfacția clienților.
Salt Bank, cu sediul în România, este deținută integral de Grupul Financiar Banca Transilvania – cea mai mare bancă din SEE.

 

 

viewscnt
Afla mai multe despre
salt bank
gabriela nistor
credit nevoi personale
cont business