Pe măsură ce industria asigurărilor evoluează, Hellas Direct se afirmă ca reper de inovație și implicare pe piața din România. Fondată în 2012 de Alexis Pantazis și Emilios Markou, Hellas Direct s-a remarcat încă de la început printr-o abordare digitală complet integrată. Cu peste 1,3 milioane de clienți în Grecia, Cipru și România, compania își extinde constant prezența în Europa Central-Estică, redefinind modul în care consumatorii români interacționează cu asigurările.
Revoluționarea asigurărilor prin soluții centrate pe client
Hellas Direct este dedicată furnizării de asigurări auto și își extinde continuu oferta pentru a satisface diversitatea nevoilor clienților români. Fiind cel mai recomandat brand pe piața din Grecia, cu un scor Net Promoter Score (NPS) remarcabil, de peste 70%, și o rată de retenție a clienților de peste 85%, ambele mult peste standardele industriei, compania pune accent pe accesibilitatea asigurărilor pentru toată lumea. Hellas Direct prioritizează satisfacția clienților prin prețuri competitive și opțiuni flexibile, cum ar fi durata personalizabilă a contractelor și opțiunile de plată.
Compania planifică să introducă treptat întreaga sa gamă de produse și servicii pe piața românească, adaptându-le la nevoile și reglementările locale. Hellas Direct își propune să ofere clienților români aceeași experiență de asigurare de înaltă calitate, eficientă și orientată către client pentru care este cunoscută. Strategia sa include introducerea unor noi produse, precum asigurarea facultativă a autovehiculelor (CASCO), asigurarea de accidente de persoane, asistență rutieră și alte produse din zona auto, subliniind angajamentul pentru siguranța și satisfacția clienților. Fiind cea mai recomandată companie de asigurări din Grecia, Hellas Direct aduce în România o reputație bazată pe integritate și transparență, asigurându-se că ofertele sale sunt clare și fără condiții ascunse.
Până în prezent, Hellas Direct a plătit peste 84,9 milioane de euro în despăgubiri către clienții români și își extinde constant portofoliul activ, care a depășit 842.000 de polițe până în decembrie 2024. Prin parteneriate cu peste 170 de brokeri, ce acoperă 95% din piață, compania sprijină activ sectorul asigurărilor din România.
Valorificarea tehnologiei pentru o experiență optimă
Fiind o companie axată pe tehnologie, care prioritizează analiza datelor și soluțiile inovatoare, Hellas Direct a investit peste 18 milioane de euro în tehnologie pentru a-și optimiza operațiunile. Acest angajament față de avansul tehnologic a generat rezultate remarcabile, cum ar fi sistemul propriu de gestionare a cererilor de despăgubire care ajută la o îmbunătățire semnificativă în ceea ce privește satisfacția clienților. Hellas Direct integrează treptat această excelență tehnologică în operațiunile sale din România, cu scopul de a oferi echipei locale instrumente care să-i permită să ofere clienților o experiență rapidă și eficientă în gestionarea cererilor.
Un viitor promițător în România
Compania este dedicată furnizării de soluții de asigurare personalizate, de încredere și ușor accesibile, care să protejeze clienții și să le ofere încredere în viitor, în cadrul industriei asigurărilor. Cu acest angajament ferm față de piața românească, Hellas Direct este cu adevărat “Here for Good”, gata să aibă un impact durabil.