VW crește previziunile pentru „Passatul electric” și pregătește o producție majorată

VW crește previziunile pentru „Passatul electric” și pregătește o producție majorată
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 26 aug 2024

Cel mai nou automobil electric al mărcii VW, ID.7, cunoscut și sub numele de „Passat electric”, deoarece înlocuiește, practic, caroseria sedan a cunoscutului model, scoasă din fabricație, are vânzări din ce în ce mai mari și a determinat deja conducerea companiei să crească producția.

Uzina VW din Emden, unde este produs noul ID.7, va crește ritmul de producție pentru acest model, în special pentru caroseria wagon, o raritate pe piața de mașini electrice din Europa. Presa din Germania scrie că VW anticipează o creștere susținută a cererii pentru ID.7, pentru 2025 fiind planificat un volum de producție de 190.000 de vehicule, cu mai bine de o treime în plus față de planurile inițiale.

Urmărește-ne și pe Google News
Un nou aeroport din România introduce reguli mai dure pentru bagajele de mână în avion CITEȘTE ȘI Un nou aeroport din România introduce reguli mai dure pentru bagajele de mână în avion
Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

Acest lucru ar aduce o menținere a producției în două schimburi, după ce în ultimul an VW a scos toate schimburile de noapte și a redus capacitatea de producție cu 25%, în special în fabricile de mașini electrice. În Emden, prima uzină electrificată a mărcii VW, în care este produs alături de ID.7 și ID.4, a fost locul în care era fabricat anterior VW Passat, mutat, odată cu noua generație, în Slovacia.

Estimările optimiste ale șefilor mărcii VW se bazează pe reacțiile foarte bune pe care noua caroserie Tourer, lansată în acest an, le-a primit din partea publicului și a presei, existând premise serioase ca interesul să se transforme în intenții de cumpărare la un nivel ridicat.

Șeful Horse, care deține și Uzina Mecanică de la Dacia: După 2035, 50% dintre mașinile noi vor avea motor cu combustie! CITEȘTE ȘI Șeful Horse, care deține și Uzina Mecanică de la Dacia: După 2035, 50% dintre mașinile noi vor avea motor cu combustie!

VW ID.7 a intrat în oferta mărcii doar în acest an, deși el a fost prezentat în premieră mondială în 2023, mai întâi în China și apoi în Europa. Până acum, vânzările modelului nu sunt ieșite din comun, fiind mai mici decât cele ale modelelor eletrice mai mici. În iulie, s-au vândut în Europa 2.000 de unități ID.7, iar de la începutul anului volumul a ajuns la 7.700 de exemplare, față de ID.5, cel mai vândut automobil electric al VW, care a vândut în iulie 5.300 unități și 34.500 în cele șapte luni. Și ID.3 are un volum apropiat în acest an, cu 32.400 unități. Modelul Passat, care începând din 2023 nu mai oferă decât caroseria Variant, a înregistrat în 2024 un volum total de 44.000 de unități.

VW ID.7 are o lungime de 4,96 metri, tipică pentru clasa medie, oferind un spațiu interior generos, datorită arhitecturii electrice, care are un ampatament foarte mare. Prețul de achiziție depășește 50.000 de euro, dar echipamentele standard sunt extrem de generoase. Versiunea de lansare, Pro, este echipată cu un motor electrice de 210 kW și are o baterie de 77 kWh care asigură o autonomie de până la 621 km.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw id.7
id.7 tourer
id.7 variant
passat electric