Volkswagen și-a redus vineri previziunile anuale pentru a doua oară în mai puțin de trei luni, invocând performanța mai slabă decât se aștepta a diviziei sale de autoturisme, precum și deteriorarea mediului macroeconomic, transmite Reuters, preluată de News.ro.
Reducerea perspectivelor este cea mai recentă realizată de producătorii de automobile din Germania, care sunt supuși unei presiuni crescânde din cauza slăbirii cererii din China.
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Black Sea Oil &Gas, D&B David și Baias, Electrica Furnizare, eon, Premier Energy, Raiffeisen Bank, Transgaz
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum - Crizele sanitare și reziliența sistemului medical românesc - Ediția a XIV-a. Parteneri: Bristol Myers Squibb, Crisia Farm, UCB
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: ARB, BCR, BRD, Garanti BBVA
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank
Mercedes-Benz și BMW și-au revizuit la rândul lor, în scădere, previziunile anuale, la începutul acestei luni.
Volkswagen, cel mai mare producător de automobile din Europa, se așteaptă acum la o marjă de profit de aproximativ 5,6% în 2024, în scădere față de 6,5-7% anterior și sub estimarea LSEG de 6,5%.
Vânzările sunt de așteptat să scadă cu 0,7%, până la 320 de miliarde de euro, în timp ce compania se așteptase inițial la o creștere de până la 5%.
Volkswagen a declarat că își reduce perspectivele ”în lumina unui mediu de piață provocator și a evoluțiilor care nu au fost la nivelul așteptărilor inițiale, în special la mărcile Volkswagen Passenger Cars, Volkswagen Commercial Vehicles și Tech. Components”.