Trenurile de mare viteză din Japonia vor circula fără mecanic de locomotivă în termen de 10 ani

Trenurile de mare viteză din Japonia vor circula fără mecanic de locomotivă în termen de 10 ani
Profit.ro
Profit.ro
scris miercuri, 23:02

Celebrele trenuri de mare viteză japoneze Shinkansen ar putea călători fără mecanic în termen de zece ani, a anunțat East Japan Railway (JR East), potrivit agenției AFP.

JR East, care anticipează declinul demografic și deficitul de forță de muncă, a declarat marți că din 2028 va testa trenuri pe un anumit traseu în care majoritatea sarcinilor mecanicului vor fi automatizate, dar în care mecanicul va rămâne la bord, arată G4Media.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Berăria H cumpără clădirea unuia dintre cele mai cunoscute restaurante din București și pregăteste investiții de 40 milioane euro la Iași. Discuții pentru locații în alte două orașe CITEȘTE ȘI Berăria H cumpără clădirea unuia dintre cele mai cunoscute restaurante din București și pregăteste investiții de 40 milioane euro la Iași. Discuții pentru locații în alte două orașe
Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

Compania speră apoi, din 2029, să implementeze trenuri complet automatizate pe o mică secțiune de cale ferată ieșită din uz, înainte de a lansa o linie 100% fără mecanic de locomotivă între Tokyo și Niigata la mijlocul anilor 2030.

„Prin dezvoltarea conducerii fără mecanic și prin eficientizarea și sustenabilitatea gestionării sistemelor feroviare, ne vom adapta la schimbările societale, cum ar fi declinul demografic și reformele în modul de lucru al oamenilor”, a declarat compania într-un comunicat.

Un purtător de cuvânt al JR East a declarat miercuri pentru AFP că principala motivație din spatele acestui proiect a fost, de asemenea, „nevoia de a inova în mod constant în domeniul tehnologiei feroviare, care ar putea ajuta apoi la rezolvarea deficitului de forță de muncă și a altor probleme”.

viewscnt
Afla mai multe despre
japonia
tren