Nissan GT-R, supranumit „Godzilla” de către pasionați, a fost un simbol al performanței și al ingineriei japoneze.
Aceasta încă de la lansarea sa, în 2007, arată carscoops.com.
Cu un motor V6 de 3,8 litri twin-turbo, capabil să dezvolte până la 600 de cai putere în versiunea Nismo, GT-R a redefinit standardele în segmentul supercar-urilor, oferind performanțe remarcabile la un preț relativ accesibil, scrie G4Media.ro.

După o carieră impresionantă de 17 ani, producția modelului GT-R s-a încheiat în octombrie 2024. Această decizie a fost influențată în mare măsură de reglementările tot mai stricte privind emisiile și zgomotul în diverse regiuni ale lumii. De exemplu, în Europa, GT-R a fost retras de pe piață încă din 2022, din cauza normelor de zgomot mai restrictive.
În mod similar, în Australia, modelul nu a mai fost disponibil din cauza cerințelor mai riguroase în materie de teste de coliziune.
Pierre Loing, șeful departamentului de produs global al Nissan, a declarat că, dacă ar fi fost posibil, compania ar fi dorit să mențină GT-R în producție pentru încă 17 ani. Cu toate acestea, reglementările stricte au impus oprirea producției.
Privind spre viitor, Nissan explorează posibilitatea unei versiuni electrice a GT-R, aliniindu-se astfel tendințelor globale de electrificare și sustenabilitate. Deși nu a fost anunțat un succesor direct pentru GT-R după 2025, există speculații că o variantă electrică ar putea fi lansată în anii următori, păstrând spiritul și performanța care au consacrat modelul.