Mai mult de jumătate din noile mașini electrice vândute în Germania sunt SUV-uri

Mai mult de jumătate din noile mașini electrice vândute în Germania sunt SUV-uri
Profit.ro
Profit.ro
scris marţi, 15:47

Aproximativ 51% dintre vehiculele electrice pe baterii (BEV) nou înmatriculate în Germania în acest an sunt SUV-uri, arată datele oficiale, transmite DPA.

Dacă sunt incluse vehiculele de teren, procentul este chiar mai ridicat, la aproape 55%, conform celor mai recente date de la Autoritatea Federală de Transport Rutier din Germania (KBA), scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Grecii avansează puternic cu TBM-uri în al doilea cel mai lung tunel feroviar din România. \ CITEȘTE ȘI FOTO Grecii avansează puternic cu TBM-uri în al doilea cel mai lung tunel feroviar din România. "Este o capodoperă inginerească."
Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

Comparativ, mașinile mici și compacte sunt responsabile pentru mai puțin de 26% din vehiculele electrice noi din Germania, cea mai mare piață auto europeană.

Dominația SUV-urilor și a vehiculelor de teren este mai ridicată în rândul vehiculelor pur electrice decât pe ansamblul pieței. Luate împreună, ele sunt responsabile pentru mai puțin de 14% din totalul înmatriculărilor noi din Germania.

Popularitatea acestui tip de vehicul este principalul motiv al vânzărilor ridicate pe segmentul vehiculelor electrice pe baterii. Orice producător care lansează acum un model nou este sfătuit să îl ofere sub forma unui SUV, a apreciat expertul auto Ferdinand Dudenhöffer.

Organizația de mediu Greenpeace critică aceste evoluții. Dominația SUV-urilor electrice nu doar irosește resursele, ci este profund incorectă. În loc să îndeplinească cererea pentru modele electrice accesibile pentru întreaga populație, producătorii auto se concentrează pe SUV-urile electrice scumpe pentru a-și maximiza profiturile”, susține Marion Tiemann, expert în transporturi la Greenpeace.

viewscnt
Afla mai multe despre
masini
germania
suv