Lufthansa adaugă greutate de plumb la coada unor aeronave, pentru confort la clasa I

Lufthansa adaugă greutate de plumb la coada unor aeronave, pentru confort la clasa I
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 sep 2024

Filiala elvețiană a grupului german Lufthansa va adăuga o greutate de plumb la coada unora dintre aeronavele sale pentru a atenua un dezechilibru față-spate, cauzat de noua sa cabină de primă clasă.

Inginerii vor adăuga așa-numita „placă de echilibrare” pentru a compensa greutatea suplimentară generată de un nou aranjament care va include paturi culcate și va găzdui maximum patru pasageri per aeronavă la clasa I.

Urmărește-ne și pe Google News
EXCLUSIV Dacia a atins un nou record de vânzări pe piața din Europa. Poate depăși un prag istoric la nivel global pentru prima dată, după toate crizele din ultimii 5 ani CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Dacia a atins un nou record de vânzări pe piața din Europa. Poate depăși un prag istoric la nivel global pentru prima dată, după toate crizele din ultimii 5 ani
Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

Măsura va fi introdusă pe avioanele Airbus SE A330-300 pe zborurile către Coasta de Est a SUA, Canada și Orientul Mijlociu.

Analiștii semnalează însă că decizia de a adăuga în mod conștient o greutate vine în timp ce companiile aeriene se confruntă cu un control privind impactul zborului asupra mediului. Călătoriile aeriene generează aproximativ 2% din emisiile globale de gaze cu efect de seră, potrivit Agenției Internaționale pentru Energie. Pentru elvețieni, adăugarea de greutate va crește și mai mult consumul de combustibil și, prin urmare, emisiile de dioxid de carbon per pasager ale companiei aeriene.

Deutsche Lufthansa și-a redus recent pentru a doua oară estimările privind câștigurile pentru 2024 și a emis un avertisment de profit pentru al doilea trimestru, deoarece una dintre cele mai importante companii aeriene europene se confruntă cu randamente scăzute și cu probleme operaționale, transmite Reuters.

Avertismentul subliniază îngrijorările cu privire la un trimestru mai slab sub așteptări pentru companiile aeriene, deoarece acestea se confruntă cu costurile ridicate ale forței de muncă și de operare, precum și cu veniturile medii slabe pe pasager din cauza presiunii asupra prețurilor biletelor.

VIDEO&FOTO Turcii aduc mai mulți muncitori pentru defrișări pe Valea Oltului. Ce se întâmplă cu lemnul CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Turcii aduc mai mulți muncitori pentru defrișări pe Valea Oltului. Ce se întâmplă cu lemnul

Lufthansa se așteaptă pentru 2024 la un câștig ajustat înainte de dobânzi și impozite (EBIT) între 1,4 miliarde de euro (1,5 miliarde de dolari) și 1,8 miliarde, în scădere față de ținta anterioară de aproximativ 2,2 miliarde.

EBIT-ul ajustat al grupului în al doilea trimestru a scăzut cu mai mult de o treime, la 686 de milioane de euro. Compania raportează rezultatele trimestrului al doilea pe 31 iulie.

”Va fi lansat un program cuprinzător de redresare”, care afectează marca Lufthansa și transportatorul regional Cityline, a spus compania, adăugând că marca sa de bază a fost afectată în mod special de tendințele negative ale pieței.

”O scădere legată de piață a randamentelor în toate regiunile de trafic – în special în Asia – a avut un impact negativ”, se arată într-un comunicat al companiei.

Lufthansa a emis un avertisment de profit pentru primul său trimestru în aprilie, pe fondul creșterii cheltuielilor legate de grevă. De asemenea, a citat ”ineficiențe în operațiunile de zbor” ale Lufthansa și Cityline și întârzierile livrărilor de avioane.

Alți transportatori, inclusiv Ryanair, au avertizat cu privire la o creștere mai lentă a prețurilor biletelor decât se așteptau, Air France-KLM afirmând în primul său trimestru că se confruntă cu costuri unitare mai mari.

viewscnt
Afla mai multe despre
lufthansa
profit