HiSky intră în luptă directă cu TAROM: Ne aflăm în continuare într-o etapă de expansiune. Am promis anumite prețuri

HiSky intră în luptă directă cu TAROM: Ne aflăm în continuare într-o etapă de expansiune. Am promis anumite prețuri
Profit.ro
Profit.ro
scris astăzi, 11:02

Compania aeriană low-cost HiSky, înființată în anul 2020 în Republica Moldova și certificată ca operator aerian și în România, va încheia anul 2024 cu un total de 1,9 milioane de pasageri transportați, conform estimărilor indicate acum, la încheierea celui de-al treilea trimestru.

În primele nouă luni ale anului 2024, compania a înregistrat un total de peste 1,5 milioane de pasageri, o creștere procentuală de 28% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Rezultatele raportate se înscriu în traiectoria ascendentă a numărului de zboruri și gradului de încărcare pe care compania le înregistrează de la ridicarea restricțiilor de călătorie impuse de pandemia COVID.

Urmărește-ne și pe Google News

Republica Moldova rămâne o piață importantă pentru companie, cu procent de 36% din numărul total de pasageri înregistrați, care au călătorit, în această perioadă, de pe Aeroportul Internațional Chișinău. La fel ca în trimestrul anterior, cele mai accesate rute au fost cele care fac legătura între capitală și Dublin, respectiv Londra.

VIDEO Ferrari a dezvăluit „supermașina” F80, cea mai scumpă din istoria sa CITEȘTE ȘI VIDEO Ferrari a dezvăluit „supermașina” F80, cea mai scumpă din istoria sa

„Rezultatele acestui sezon sunt cele mai bune de până acum. Asta așteptăm să spunem după fiecare raportare trimestrială, mult timp de acum înainte. Ne aflăm, în continuare, într-o etapă de expansiune și ne bucurăm că cifrele susțin și confirmă această direcție. După trei ani de prezență pe piață suntem, cu siguranță, în topul celor mai dinamice companii aeriene din regiune, însă, mai important de atât este că am reușit să ajungem în topul încrederii pasagerilor. Este aceeași încredere pe care și noi le-o oferim atunci când alegem să deschidem rute pe în care nu multe companii sunt dispuse să investească. Am promis, încă de la început, că vom veni în fața pasagerilor cu cele mai căutate destinații, deservite cu servicii și prețuri corecte, și încercăm, cu fiecare zbor, să menținem acest standard”, spune Iulian Scorpan, director general HiSky, citat de ziarulnational.md.

Compania aeriană HiSky a va încheia anul 2024 cu 1,9 milioane de pasageri transportați, conform estimărilor la încheierea celui de-al treilea trimestru. În primele nouă luni ale anului, compania a înregistrat un număr de peste 1 500 000 pasageri, o creștere procentuală de 28%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Rezultatele raportate se înscriu în traiectoria ascendentă a numărului de zboruri și gradului de încărcare, pe care compania o înregistrează de la ridicarea restricțiilor de călătorie impuse de pandemie.

Republica Moldova rămâne o piață importantă pentru companie, cu procent de 36% din numărul total de pasageri înregistrați, care au călătorit, în această perioadă, de pe Aeroportul Internațional Chișinău. La fel ca în trimestrul anterior, cele mai accesate rute au fost cele care fac legătura între capitală și Dublin, respectiv Londra.

FOTO După 10 ani, Nissan lansează o nouă generație Murano, cu motor clasic pe benzină turbo, fără hibrid, fără baterie CITEȘTE ȘI FOTO După 10 ani, Nissan lansează o nouă generație Murano, cu motor clasic pe benzină turbo, fără hibrid, fără baterie

„Rezultatele acestui sezon sunt cele mai bune de până acum. Asta așteptăm să spunem după fiecare raportare trimestrială, mult timp de acum înainte. Ne aflăm, în continuare, într-o etapă de expansiune și ne bucurăm că cifrele susțin și confirmă această direcție. După trei ani de prezență pe piață suntem, cu siguranță, în topul celor mai dinamice companii aeriene din regiune, însă, mai important de atât este că am reușit să ajungem în topul încrederii pasagerilor. Este aceeași încredere pe care și noi le-o oferim atunci când alegem să deschidem rute pe în care nu multe companii sunt dispuse să investească. Am promis, încă de la început, că vom veni în fața pasagerilor cu cele mai căutate destinații, deservite cu servicii și prețuri corecte, și încercăm, cu fiecare zbor, să menținem acest standard”, spune Iulian Scorpan, director general HiSky.

Evenimentul acestei veri în aviația din regiune, lansarea curselor directe între București și New York, după 21 de ani de pauză, s-a dovedit o alegere câștigătoare pentru operatorul aerian. Peste 18 000 de pasageri au ales să zboare, fără escală, către Statele Unite ale Americii, în mai puțin de patru luni de la inaugurarea rutei. Și pasagerii din Republica Moldova pot zbura acum mai confortabil spre New York, cu o scurtă escală de doar 1 oră în București.

În susținerea strategiei de creștere a portofoliului și cotei de piață, compania a deschis, în această toamnă, alte trei rute regulate. Astfel, din luna octombrie, pasagerii pot călători din Oradea către București și Londra, iar de pe aeroportul Otopeni către principalul aeroport din Franța, Paris, Charles de Gaulle. Totodată, și călătorii din Republica Moldova pot ajunge la Oradea și Paris CDG printr-o conexiune rapidă în București. HiSky ajunge, astfel, la 34 de rute directe, operate de pe aeroporturile Chișinău, București, Cluj-Napoca, Timișoara, Satu Mare, Iași și Oradea, cu o flotă de zece aeronave Airbus.

Cu 2,3 milioane de pasageri transportați în 2023, operatorul aerian de stat TAROM se află pe locul trei în topul companiilor din România. Cei mai mulți pasageri i-a transportat Wizz Air (13 milioane) și Ryanair (3,1 milioane).

Pe locul patru se afla HiSky, care a transportat anul trecut 1,6 milioane de pasageri.

viewscnt
Afla mai multe despre
hisky
avion