Dacia Bigster intră în faza finală a lansării sale pe piață, după ce, la începutul anului au fost deschise comenzile și au fost anunțate prețurile. Dacia a organizat un eveniment de lansare la București, care marchează astfel startul producției de serie și anunță începerea livrărilor.
Dacia lansează oficial Bigster pe piața din România și marchează debutul producției de serie a acestui model, care va începe livrările pentru primii clienți care au comandat deja mașina.

Cel mai mare SUV al mărcii va ajunge pe șoselele din România începând de luna viitoare, moment în care va putea fi văzut și testat și la dealerii Dacia din țară.
SUV-ul Bigster este mai scump cu câteva mii de euro față de Duster, dar aduce mai mult decât spațiu în plus, pentru că are echipamente pe care nu le poți comanda pe SUV-ul mai mic de la Dacia.

Dacia Bigster poate fi comandat în acest moment la prețuri care încep de la 23.000 de euro pentru versiunea de bază, Essential. Bigster este disponibil în patru nivele de echipare : Essential, Expression, completate, la vârf, de două versiuni la preț echivalent: Bigster Extreme, destinat amatorilor de outdoor (care dispune de plafon panoramic cu deschidere electrică și funcție oscilobatantă, bare de pavilion modulabile, sistem Hill descend control si covorașe de cauciuc în echiparea de serie), și Bigster Journey, pentru clienții interesați de confort și de călătoriile lungi, cu caroseria în două nuanțe (pavilion de culoare neagră), hayon cu acționare electrică și scaun șofer cu reglaje electrice ca echipamente de serie.
Totodată, Bigster inaugurează în gama Dacia noua nuanță de caroserie Indigo Blue.


Motoare hibrid
Motorul TCe 140 combină un motor pe benzină cu 3 cilindri de 1,2 l turbo de nouă generație cu un sistem mild hybrid de 48V, optimizând plăcerea de a conduce și reducând consumul mediu de combustibil și emisiile de CO2.
Un al doilea motor electrificat este HYBRID 155 însoțit de o cutie de viteze automată, disponibilă de la nivelul de echipare Expression.

Bigster TCe 130 4x4 este adaptat pentru offroad datorită transmisiei sale integrale asociate cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte și un sistem mild-hybrid de 48 V. Lansată deja pe noua generație a modelului Duster, motorizarea TCE 130 4x4 este disponibilă pe Bigster începând cu nivelul de echipare Expression.
Ulterior, Bigster va fi disponibil și cu noul motor ECO-G 140, o premieră în gama Dacia, care combină carburația mixtă benzină/GPL cu un sistem mild-hybrid de 48 V.
Cel mai scump Bigster va costa 29.500 euro, în echiparea Journey Hybrid 155, dar eventuale opțiuni vor duce pentru prima dată prețul unui model Dacia peste pragul de 30.000 de euro.
Versiune | Motorizari | Pret tarif Euro |
cu TVA | ||
ESSENTIAL | TCe 140 | 23 000 |
EXPRESSION | TCe 140 | 24 400 |
TCe 130 4X4 | 26 900 | |
Hybrid 155 | 27 900 | |
JOURNEY | TCe 140 | 26 000 |
Hybrid 155 | 29 500 | |
EXTREME | TCe 140 | 26 000 |
TCe 130 4X4 | 28 500 | |
Hybrid 155 | 29 500 |


