Drumul Național DN1 București – Ploiești va fi lărgit pe o secțiune, la nord de intersecția cu Aeroportul Otopeni și până la nodul rutier cu Autostrada de Centură a Capitalei (A0), anunță autoritățile.
Au fost depuse acum 10 oferte pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea sectorului DN 1.

Proiectul presupune lărgirea la 3 benzi pe sens a unui sector de aproape 2,4 km din DN1, de la intersecția cu drumul de legătură cu Aeroportul Henri Coandă și până la nodul rutier cu A0.
Valoarea estimată a contractului este de 1,36 milioane de lei (fără TVA).
Ofertele depuse pentru lărgirea la 3 benzi pe sens a DN1 de la Otopeni la A0:
ECO GEODRUM SRL
H.V.I.D. CONSULTING GROUP SRL
INCONS SRL
LIKE CONSULTING SRL
Asocierea MASTER SOLUTIONS TEAM SRL (lider) – VEGO CONCEPT ENGINEERING S.R.L.

MEM PROJECT CONSTRUCT SRL
QUADRANTE VIAPONTE PROIECTARE SI CONSULTANTA SRL
RIA DESIGN CONSULTING SRL
Asocierea DINENG DEV SRL (lider) – ECOPROIECT DESIGN SRL
VENTOR GRUP CONSULTING SRL
Câștigătorul contractului va avea la dispoziție 7 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate.
Conexiunea DN1 cu A0 va fi îmbunătățită
În plus, proiectantul va trebui să propună soluții pentru:
realizarea unei conexiuni mai eficiente cu A0
separarea completă a traficului rutier pe distanta propusă
asigurarea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul rutier cu A0 (pe direcția București – Ploiești)
îmbunătățirea conectivității în zona Aeroportului Henri Coandă