Vânzările de automobile Dacia prin magazinul online încep să capete consistență, după cum arată cifrele mărcii, care anunță că a livrat cea mai recentă mașină unui client care a comandat noua generație Duster pe internet, cu tot cu finanțare.
Dacia Duster Extreme de culoare albă este automobilul cu numărul 10.000 pe care Dacia l-a livrat în urma unei comenzi online, făcute de client direct pe magazinul online.
Comanda a fost făcută printr-un contract de leasing prin intermediul Mobilize, compania de servicii financiare a Renault Group, având incluse o serie de servicii suplimentare, precum asistență rutieră sau garanție extinsă.
Platforma de vânzări online a mărcii Dacia a fost lansată în 2018, pe atunci fiind posibilă doar inițierea unei rezervări cu o continuare a procesului de vânzare în regim off-line, în showroom. În prezent, clienții pot plăti integral online prețul mașinii sau doar la livrare, după ce au lansat comanda pe site.
Potrivit cifrelor Dacia, numărul clienților care au preferat să plătească integral online mașina cumpărată a crescut în 2024 de cinci ori, față de 2023, campionul acestui tip de achiziție fiind Logan.
Compania spune că vânzările prin intermediul platformei de e-commerce fac parte din strategia pe termen lung de digitalizare a mărcii, menită să îmbunătățească și să simplifice relația cu clienții.
Începând din acest an, clienții pot configura și lansa în fabricație online mai multe modele, dar pot și să acceseze metoda de finanțare oferită de Mobilize Financial Services.
Pentru clienții care doresc să vadă mașina în detaliu, așa cum o făceau în showroom până acum, există aplicația MyDacia, care permite inclusiv vizionarea în realitate virtuală augmentată mașinile, la scară 1:1, inclusiv să intre în mașină pentru a putea vedea interiorul.