Star Stone direcționează tot profitul către finalizarea proiectelor începute anterior

Star Stone direcționează tot profitul către finalizarea proiectelor începute anterior

Cristian Pop, Director General STAR STONE

Profit.ro
Profit.ro
scris marţi, 11:16

Star Stone, producător român de pavaje pentru sectorul rezidențial, a încheiat anul 2023 cu cifră de afaceri în creștere cu 8% față de 2022. Creșterea a fost susținută, în principal, de vânzările de accesorii de gard, dale de pavaj și bolțari, produse consacrate în segmentul premium.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie

Compania estimează o continuare a acestui trend ascendent pentru 2024, anticipând o creștere care va depăși rezultatele din 2023. Până la finalul lunii mai 2024 a atins deja obiectivele bugetate, urmând să încheie prima jumătate a anului cu rezultate peste cele înregistrate în perioada similară de anul trecut.

Renault promite să scadă cu aproape 20% prețurile la bateriile pentru automobilele electrice, grație tehnologiei LFP CITEȘTE ȘI Renault promite să scadă cu aproape 20% prețurile la bateriile pentru automobilele electrice, grație tehnologiei LFP

„În 2024, am implementat un plan de vânzări mai elaborat, dezvoltat în strânsă colaborare cu principalii noștri distribuitori, abordând targeturi, acțiuni și strategii clar definite. Ne-am concentrat pe categoriile de produse deja consacrate, dar lansăm și o nouă gamă de produse decorate, despre care estimăm că va deveni, în doi ani, categoria de top a companiei”, spune Cristian Pop, Director General.

Cât privește investițiile, compania direcționează tot profitul obținut anul trecut către finalizarea proiectelor începute anterior și valorificarea acestora. Bugetul pentru investiții include continuarea automatizării proceselor de producție pentru a reduce dependența de factorul uman și implementarea unui sistem fotovoltaic care să asigure necesarul de energie electrică.

Compania are ca principale piețe de desfacere România și Ungaria, unde își comercializează produsele premium în rețele de magazine specializate și de tip DIY. Vizează menținerea echilibrului între creșterea internă și cea internațională, păstrând proporția vânzărilor în afara României la nivelul anterior, adică la aproximativ 10% din total.

Pe lângă România și Ungaria, explorează și alte piețe pentru viitoare extinderi, având în vedere interesul crescut pentru produsele premium în construcții și amenajări rezidențiale.

Prezentă pe piața din România încă din 2007, compania a intrat în 2019 și pe piața din Ungaria, unde comercializează, printr-o rețea amplă de distribuție, dale de pavaj, bolțari, piatră decorativă, accesorii de gard, borduri de piscină etc. 

viewscnt
Afla mai multe despre
star stone
pavaje