Transportul în comun - principalul furnizor de cazuri noi în Capitală, afirmă Alexandru Rafila

Transportul în comun - principalul furnizor de cazuri noi în Capitală, afirmă Alexandru Rafila
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 nov 2020

Reprezentantul României la Organizația Mondială a Sănătății, Alexandru Rafila, afirmă că, în opinia sa, nu se poate face o "carantinare pe străzi, pe porțiuni de stradă", menționând că nu a văzut ca acest model să mai fie aplicat în vreo altă țară. "Transportul în comun e principalul furnizor de cazuri noi în Capitală, pentru că e aglomerat", susține Rafila.

CITEȘTE ȘI Avantaj Client 8.087 euro TVA inclus pentru Sprinter 314 CDI Furgon, 11 mc, cu tracțiune față. Îndreaptă-te spre reușită!
Urmărește-ne și pe Google News

Alexandru Rafila a fost întrebat, duminică seară, într-o intervenție telefonică la România Tv, despre carantinarea unei străzi sau a unui cartier, scrie News.ro.

FOTO Oportunitate de investiție: OMV Petrom SA scoate la vânzare mai multe proprietăți de interes în București și în țară CITEȘTE ȘI FOTO Oportunitate de investiție: OMV Petrom SA scoate la vânzare mai multe proprietăți de interes în București și în țară

"Mi se pare inaplicabil în București. Nu cred că se poate face această carantinare pe străzi, pe porțiuni de stradă ș.a.m.d. Activitățile sunt foarte clare cele care sunt suspendate, școlile sunt online, persoanele vârstnice ies destul de puțin și o astfel de decizie ar însemna, de fapt, consemnarea la domiciliu a celor care merg la lucru, nu înțeleg cum s-ar desfășura o astfel de operațiune mai ales că o carantină pe străzi sau zone din Capitală este un model pe care nu l-am mai văzut aplicat în alte țări. Dacă luăm o decizie pentru Capitală, trebuie comunicată, asumată, dar carantina pe străzi nu am auzit niciodată de ea", a afirmat el.

Rafila a adăugat că, în București, răspândirea bolii are legătură cu transportul în comun.

"Problema e legată de transportul în comun, să fie foarte clar pentru toată lumea. Transportul în comun e principalul furnizor de cazuri noi în Capitală, pentru că e aglomerat", a explicat el.

Rafila a spus că acest lucru a fost demonstrat și în alte mari orașe europene și consideră că intrarea în schimburi a angajaților la serviciu ar crea premisele unei reduceri a transmiterii comunitare a virusului.

viewscnt
Afla mai multe despre
alexandru rafila
coronavirus
transport in comun