Societatea de Transport București a lansat condițiile de angajare pentru șoferi de autobuze, anunțul fiind făcut de directorul general, Adrian Criț, în condițiile în care greva de la STB a ajuns în a cincea zi.
Doar aproximativ o cincime dintre mijloacele STB au ieșit pe trasee luni, cel mai ridicat procent de prezență fiind la vatmani, fiind în circulație circa două treimi dintre tramvaie.

Acte necesare pentru selectarea în meseria de șofer de autobuz:
Cerere angajare conform anexă;
Act de identitate original și copie;
Permis de conducere categoria D;
Certificat de pregătire profesională a conducătorului auto;

CV europass;
Studii medii: minimum 10 clase;
Experiență în domeniul transportului de persoane dovedită cu documente: minimum 3 ani.
CV-urile însoțite de documentele prezentate se depun prin poșta electronică la adresa de email: hr@stbsa.ro sau, la sediul Societății de Transport STB SA din Bd.Dinicu Golescu nr. 1, sector 1, București.
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru completarea actelor necesare în vederea angajării, respectiv:
Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare emisă de medicul de familie;
Cazier judiciar fără înscrisuri;
Cazier auto.
Cererile și/sau CV-urile care nu îndeplinesc condițiile minime prezentate, vor fi clasate. Cererile și/sau CV-urile care nu sunt selectate pentru completarea actelor necesare în vederea angajării vor fi înregistrate în baza de date a societății.