Deși pe primul loc în ierarhia WTA, Halep și-a pierdut principalul sponsor.Adidas și Simona Halep nu au ajuns la un numitor comun privind suma de bani pe care Simona urma să o încaseze în 2018.
Firma germană o îmbrăca pe constănțeancă din 2014, ea purtând pentru prima oară un astfel de echipament la meciul de Fed Cup, cu Serbia., notează Digi24. Parteneriatul părea să fie unul de tip win-win, însă cele două părți nu au ajuns la un consens privind noul contract.
Din informațiile oferite de sursa citată, nu se specifică foarte clar care au fost cauzele rupturii, însă există zvonuri că Simona a fost considerată "marketabilă" până la un punct. În sensul în care cunoscutul brand nu voia să ridice suma alocată până în prezent, chiar dacă Halep a ajuns pe primul loc în ierarhia WTA.
În aceste condiții, Halep își caută deja un nou sponsor de echipament, iar această misiune nu ar trebui să fie una foarte dificilă, având în vedere că vorbim de numărul unu în lume. Anterior contractului cu Adidas, Simona a purtat echipament Lacoste.
"No comment", a fost mesajul managerului Simonei, Virginia Ruzici, când a fost contactată de sursa mai sus menționată pentru a confirma ruptura cu Adidas.