Call-center-ul înființat de grecii de la OTE își ridică afacerile în România și taie din pierderi

Call-center-ul înființat de grecii de la OTE își ridică afacerile în România și taie din pierderi
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 10 aug 2018

Compania E-Value International, înființată în 2014 pe piața locală de grupul elen de comunicații OTE și furnizor de servicii de tip call-center, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 36,72 milioane de lei, în creștere cu 78,2% față de 2016.

Pierderile au scăzut cu 60%, la 3,37 milioane de lei, de la 8,44 milioane de lei în 2016, iar creanțele au avansat cu aproape 60%, la 16,3 milioane de lei. Datoriile au crescut la 32 milioane de lei, de la 25 milioane de lei în 2016.

Urmărește-ne și pe Google News
Aproape 120 de angajați ai Telekom ar putea primi fluturașul de salariu de la E-Value International CITEȘTE ȘI Aproape 120 de angajați ai Telekom ar putea primi fluturașul de salariu de la E-Value International

Numărul mediu de angajați a crescut de patru ori, la 81. 

Primul client al companiei a fost Telekom România Communications (fostul Romtelecom), pentru care E-Value International a început să ofere servicii de call-center în decembrie 2014.

Pachetul majoritar de acțiuni (99%) al companiei este deținut de Cosmoholding International, un vehicul de investiții al grupului OTE.

Grupul elen OTE este acționarul majoritar al companiilor din grupul Telekom România, care are afaceri anuale de aproximativ un miliard de euro pe an.

Acționarul principal al OTE este grupul german Deutsche Telekom.

viewscnt
Afla mai multe despre
e-value
ote
telekom
call center
afaceri
pierderi