Call-center-ul înființat de grecii de la OTE în România și-a dublat afacerile, pierderile au urcat

Call-center-ul înființat de grecii de la OTE în România și-a dublat afacerile, pierderile au urcat
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 27 iun 2017

Compania E-Value International, care a fost înființată în 2014 pe piața locală de grupul elen de comunicații OTE și care furnizează servicii de tip call-center, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 20,6 milioane de lei, aproape dublu față de 2015.

Pierderile au urcat însă la 8,44 milioane de lei, de la 6,74 milioane de lei în 2015.

Urmărește-ne și pe Google News

Numărul mediu de angajați a fost de 21 persoane, cu 6 mai mare față de anul precedent. 

Telekom Romania și alte două firme din Capitală vor încasa de la Enel Energie peste 33 milioane lei pentru servicii de contact center CITEȘTE ȘI Telekom Romania și alte două firme din Capitală vor încasa de la Enel Energie peste 33 milioane lei pentru servicii de contact center

Primul client al companiei a fost Telekom România Communications (fostul Romtelecom), pentru care E-Value International a început să ofere servicii de call-center în decembrie 2014.

Pachetul majoritar de acțiuni (99%) al companiei este deținut de Cosmoholding International, un vehicul de investiții al grupului OTE.

Grupul elen OTE este acționarul majoritar al companiilor din grupul Telekom România, care are afaceri anuale de aproximativ un miliard de euro pe an.

Acționarul principal al OTE este grupul german Deutsche Telekom.

viewscnt
Afla mai multe despre
e-value
afaceri
pierderi
ote
telekom
call center