MBM Software & Partners, Beam Innovation, Web Win Group Net, Innova Systems și R Systems Computaris Europe au depus oferte pentru furnizarea unei platforme de e-commerce (magazin online) dedicată comercializării online a produselor numismatice ale instituției, operațiune anunțată recent de Profit.ro. Cu o durată de 10 luni, contractul a fost estimat la 135.000 lei, fără TVA.
"Soluția e-commerce va asigura posibilitatea de achiziționare online a produselor numismatice ale BNR și va fi accesabilă printr-un link de tip subdomeniu (de exemplu eshop.bnr.ro) sau link dedicat (de exemplu www.bnr.ro/eshop) aflat pe site-ul BNR, în pagina de prezentare a emisiunilor numismatice, în pagina comunicatului de presă și în pagina de prezentare a fiecărui produs nou lansat după intrarea în producție a acesteia. Soluția va fi de sine stătătoare și va funcționa în afara site-ului BNR", se arată în caietul de sarcini al licitației.
CITEȘTE ȘI Soluția Vodafone Smart Protect contribuie la securitatea afacerilor în lumea digitală, asigurând protecția dispozitivelor fixe și mobile împotriva amenințărilor ciberneticeÎn anul 2019, BNR a lansat 18 emisiuni numismatice monetare, concretizate în 29 de monede, dintre care 8 din aur, 13 din argint, 2 din tombac cuprat și 6 din alamă.
Tirajele au fost diferențiate în funcție de metalul din care au fost confecționate, respectiv au fost emise 3.800 piese din aur, 4.200 piese din argint, 550 piese din tombac cuprat și 175.000 piese din alamă.
De asemenea, BNR a lansat în 2019 și o bancnotă aniversară pentru colecționare, cu tema Desăvârșirea Marii Uniri – Ion I. C. Brătianu. Emisiunea a avut un tiraj de 30.000 de bancnote.