Afacerile ALD Automotive au crescut marginal în 2015, la 30,5 milioane de euro

Afacerile ALD Automotive au crescut marginal în 2015, la 30,5 milioane de euro
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 15 mar 2016

ALD Automotive, unul dintre cei mai importanți jucători locali pe piața leasingului operational, a încheiat anul precedent cu afaceri de 30,5 milioane de euro, de la 30,2 milioane de euro în 2014, în ciuda avansului flotei auto și al clienților, reiese din datele companiei.

“În comparație cu anul 2014, flota auto a crescut cu 6%, ajungând în 2015 la 8.876 autovehicule. În ceea ce privește portofoliul de clienți, acesta a crescut anul trecut cu 26% și număra 336 de clienți activi din companii din industrii variate, precum farma, servicii financiare, FMCG sau telecom”, se spune într-un comunicat al ALD Automotive remis Profit.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Circa 80% dintre contracte sunt de leasing operațional full service și 20% de administrare a flotei auto.

“Evoluția ascendentă a fost susținută de diversificarea portofoliului pe segmente de clienți și dezvoltarea de noi servicii și inițiative destinate nevoii de mobilitate a acestora. Anul trecut a însemnat pentru ALD Automotive abordarea unei noi nișe de piață, cea a IMM-urilor, și consolidarea poziției de precursor în materie de servicii inovatoare și personalizate”, se afirmă în comunicat.

Piața de leasing operațional a crescut cu 13%, anul trecut, ajungând la nivelul de 55.500 de unități în administrare CITEȘTE ȘI Piața de leasing operațional a crescut cu 13%, anul trecut, ajungând la nivelul de 55.500 de unități în administrare

Compania a realizat prima livrare a unei flote electrice în sistem leasing operațional către un client de top pe piața locală și a livrat oficial primul hibrid din gama unui important producător de automobile.

Un alt segment de business cu rezultate foarte bune este platforma de licitații online pentru mașini uzate, ALD carmarket.

De la lansarea acesteia, în martie 2010 și până la finalul anului 2015, dealerii și comercianții au cumpărat online peste 7.000 de autovehicule returnate la finalul contractelor. Anul trecut au fost vândute 1.428 de mașini, iar 91% dintre tranzacții s-au desfășurat doar online.

Strategia de dezvoltare a companiei pentru acest an include, în primul rând, concentrarea pe clienți si pe creșterea continuă a calității serviciilor oferite.

“În al doilea rând, dat fiind progresul tehnologic, compania se va axa și pe dezvoltarea unor noi aplicații și platforme care să vină în sprijinul managerilor de flotă și utilizatorilor autovehiculelor”, se arată în comunicat.

ALD Automotive este filiala specializată în leasing operațional și administrarea flotelor de autovehicule a grupului francez Société Générale.

Compania operează în 41 de state, are 5.000 de angajați și administrează peste 1,2 milioane de vehicule.

viewscnt
Afla mai multe despre
ald automotive
leasing
afaceri