Disney+ continuă să crească într-un ritm alert, grație nu doar brandului, ci și prețului care devine un atu și mai important în condițiile scumpirilor anunțate de Netflix.
La sfârșitul lunii septembrie, care încheie cel de-al treilea trimestru financiar, Disney+ trecuse deja de 73 de milioane de abonați, a anunțat compania americană, abia acum, la o lună și jumătate distanță.
Față de al doilea trimestru, la finalul căruia 57,5 milioane de oameni plăteau deja un abonament Disney+, au fost câștigați 16,2 milioane de abonați.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cea mai mare parte a creșterii vine din India, acolo unde serviciul local Hostar înregistrează puțin peste un sfert din totalul abonaților Disney+. Asta înseamnă că, în afara Indiei, Disney+ are în jur de 55 milioane de abonați. Disney+ Hostar transmite exclusiv meciurile din campionatul local de cricket, sport foarte popular în India.
Cu toate astea, Disney+ mai are mult până să recupereze distanța față de Netflix, care, la finalul celui de-al treilea trimestru, avea peste 195 de milioane de abonați la nivel global.
Pe de altă parte, Disney+ are mult loc de creștere, fiind deocamdată disponibil doar într-un număr limitat de țări.
O mare diferență între cele două servicii se face acum la nivel de preț. Dacă Disney+ costă în Statele Unite 7 dolari pe lună, Netflix ajunge, după cea mai recentă scumpire, să coste 18 dolari pe lună.
Și HBO Max, al doilea nou mare rival pentru Netflix, vine din urmă, însă nu într-un ritm amețitor. HBO Max are acum peste 38 de milioane de abonați, după ce a atras în al treilea trimestru al anului 1,7 milioane de abonați.