Într-o mutare rară pentru compania americană, Netflix a făcut publice cifrele de audiență privind cele mai populare filme și seriale disponibile în cadrul platformei.
În cadrul ediție de anul acesta a conferinței Code, Ted Sarandos, șeful pe partea de conținut la Netflix, a afișat două slide-uri cu cele mai populare filme și seriale după numărul de conturi care le-au vizionat și numărul de ore alocate de abonați.
Astfel, după numărul de conturi care au văzut un film, primele locuri sunt ocupate de Extraction, Bird Box și Spenser Confidential, cu 99, 89, respectiv 85 de milioane de conturi.
La seriale, primul loc este ocupa de primul sezon din Bridgerton, cu 82 de milioane de conturi, urmat de Lupin Part 1 și sezonul 1 din The Witcher, ambele cu 76 de milioane de conturi.
De notat că numărul de conturi nu este același lucru cu numărul de spectatori, întrucât un film ori un serial poate fi vizionat de mai multe persoane care folosesc același cont.
După numărul de ore alocate, la filme conduce Bird Box cu 282 de milioane de ore, urmat de Extraction cu 231 de milioane de ore și The Irishman cu 215 de milioane de ore.
CITEȘTE ȘI Era predictibil falimentul City Insurance?La seriale, Bridgerton conduce și după numărul de ore, cu 625 de milioane de ore, urmat de sezonul 4 din Money Heist cu 619 de milioane de ore și sezonul 3 din Stranger Things cu 582 de milioane de ore.
Ambele măsurători au fost calculate pentru primele 28 de zile de la publicare. De notat și faptul că Netflix ia în calcul o vizualizare dacă utilizatorul se uită 2 minute la un film sau un serial, ceea ce poate transforma un film slab, dar cu marketing puternic, într-un fals performer.