Planurile de dezvoltare ale 2Performant, companie de tehnologie cu activitate în marketingul afiliat, au intrat în linie dreaptă, investitorii dându-și acordul, în Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor, pentru toate cele 12 puncte supuse votului.
Planul a fost anunțat luna trecută, cu o strategie de expansiune internațională a platformei de vânzări online BusinessLeague.com și cu planul de "a schimba jocul în e-commerce":
Astfel, compania va începe demersurile pentru extinderea pe piețe externe, anticipând o creștere de 55% a cifrei de afaceri prin intermediul competiției internaționale de vânzări online, BusinessLeague.com. Țările în care se desfășoară deja campanii sunt Bulgaria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Polonia și mai urmează demersuri în Marea Britanie și SUA.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Ne propunem să devenim unul dintre următorii Unicorni made in Romania și am făcut deja primii pași în această direcție curajoasă”, spune Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant.
Echipa managerială își mai propune pentru anul în curs să crească numărul de click-uri generate prin platformă cu 45% și valoarea vânzărilor cu 52%, consolidându-și astfel poziția ca lider de piață în domeniul e-commerce.
Compania a cooptat, de asemenea, doi noi membri în Consiliul de Administrație: Matei Pavel și Vladimir Oane, care vor sprijini echipa de conducere în orientarea internațională a companiei.