Compania Starwood Hotels & Resorts Worldwide, care este pe punctul de a fi preluată de Marriott International, a primit o ofertă concurentă din partea unui grup de companii condus de asigurătorul chinez Anbang Insurance Group. Oferta evaluează Starwood la 12,9 miliarde de dolari, peste suma oferită de Marriott, informează Bloomberg.
Starwood va trebui să plătească 400 de milioane de dolari către Marriott International în cazul în care va încheia un acord de preluare cu alte companii sau va retrage recomandarea făcută acționarilor de a accepta oferta Marriott.
Starwood a anunțat că sprijină în continuare acordul cu Marriott, dar va analiza situația pentru a stabili ce este mai bine pentru companie și acționari.
În noiembrie anul trecut, Marriott International a anunțat că va achiziționa Starwood pentru 72,08 dolari pe acțiune, echivalentul a 12,2 miliarde de dolari, în urma tranzacției urmând să fie creat cel mai mare lanț hotelier la nivel mondial. Tranzacția a fost aprobată de acționarii ambelor companii.
CITEȘTE ȘI Primul hotel tematic de pe Litoral, inspirat de "Pirații din Caraibe", va fi deschis înainte de 1 mai la MamaiaOferta rivală este de 76 de dolari pe acțiune și evaluează compania la circa 12,9 miliarde de dolari.
Sheraton este cel mai mare brand al lanțului Starwood, alte mărci fiind St. Regis, Luxury Collection, W, Westin, Le Méridien, Four Points by Sheraton, Aloft și Element.
Primul hotel Sheraton din România a fost deschis în București în august 2015, în parteneriat cu Grand Plaza Hotel, firmă controlată indirect de omul de afaceri Radu Dimofte, care mai deține și hotelurile Ramada Parc și Ramada Plaza, tot din București.
Hotelul din București are 270 de camere, dintre care 27 apartamente executive și un apartament prezidențial, un centru de fitness, precum și zece săli de conferințe care pot găzdui împreună până la 1.400 de participanți.
Lanțul Marriott International este prezent în România de mai mulți ani prin JW Marriott Bucharest Grand Hotel din București.