Directorul Happy Tour susține că protestele din ultimul timp au afectat imaginea României

Directorul Happy Tour susține că protestele din ultimul timp au afectat imaginea României
Profit.ro
Profit.ro
scris 6 mar 2017

Agenția de turism Happy Tour a înregistrat în anul 2016 vânzari de aproape 50 milioane euro, în creștere cu 10% față de 2015, iar pentru acest an estimează o creștere de 10-15%, de peste 55 milioane euro. Directorul general al grupului, Javier Garcia del Valle, susține că protestele majore din luna februarie nu au ajutat deloc România, ci dimpotrivă, felul în care au fost prezentate evenimentele în străinătate au afectat imaginea țării, care în ultimii ani se îmbunătățise considerabil.

Șeful agenției de turism s-a referit la luna ianuarie, deși protestele majore din România au avut loc în luna februarie, după aprobarea Ordonanței de Urgență 13 din seara zilei de 31 ianuarie, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

”Percepția din afara țării a fost diferită decât cea din țară. Am fost sunat din Spania, din Marea Britanie, Cehia, mă întrebau oamenii ce se întâmplă în România. Nu se pune problema de câți turiști a pierdut România (...), ci se pune problema de cum a fost văzută de străini”, a afirmat Garcia del Valle, într-o întâlnire cu jurnaliștii.

În ultimii ani, România a luptat mult cu imaginea de țară coruptă, care s-a îmbunătățit din acest punct de vedere, a apreciat reprezentantul Happy Tour a , care consideră că România are mai multe obiective turistice decât orice altă țară pe care a vizitat-o.

”România are de toate, este un câștigător în turism: are litoral, munte, hoteluri, are Bucovina, are Delta și Dunărea. Nu știu câte țări au atâtea obiective turistice câte are România”, a spus managerul.

Reprezentantul agenției de turism consideră că economia României arată semne de stabilitate, dar are nevoie majoră de infrastructură.

În ceea ce privește companiile aeriene cu care colaborează, directorul Happy Tour afirmă că se bucură că, de exemplu, o companie românească precum Blue Air s-a dezvoltat și a crescut în ultimii ani, dar s-a arătat dezamăgit de ce se întâmplă la Tarom, companie de stat care pierde an de an cotă de piață și înregistrează pierderi de nouă ani.

Perspective sumbre pentru locuitorii unor cartiere din București: Mai multe stații de metrou vor fi închise temporar CITEȘTE ȘI Perspective sumbre pentru locuitorii unor cartiere din București: Mai multe stații de metrou vor fi închise temporar

Happy Tour Group a înregistrat în anul 2016 vânzari de aproape 50 milioane de euro, în creștere cu aproximativ 10% față de 2015, datorită avansului luat de segmentul de business travel, de creșterea turismul intern, dar și de preluarea ca turoperator a destinației Disneyland.

În ceea ce privește portofoliul de clienți corporate, Happy Tour a înregistrat anul trecut o creștere cu peste 10% fața de finalul anului precedent, noii parteneri activând în domenii precum bancar, auto și agricultură.

"Happy Tour își păstrează trendul de creștere înregistrat în ultimii ani, respectiv strategia de dezvoltare la nivel internațional, în 2016 deschizând un birou la Istanbul, al treilea după București și Sofia. Atât în 2016, cât și anul acesta, ne concentrăm pe dezvoltarea companiei”, a spus Garcia del Valle.

Anul 2016 s-a remarcat prin creșterea cu 40% a turismului intern, clienții Happy Tour preferând destinații din România pentru organizarea de team-buildinguri și petreceri de companie.

Agenția de turism Happy Tour este deținută de fondul de investiții GED Capital și face parte din Happy Tour Group, cel mai mare jucător de pe piața de turism din România, cu o rețea de 83 de agenții proprii și asociate și 94 de puncte de vânzare, în 52 de orașe din România, Turcia, Bulgaria și Republica Moldova.

viewscnt
Afla mai multe despre
happy tour
javier garcia del valle