Compania Termene.ro și-a atins deja obiectivele de business și ajunge în 2021 la o cifră de afaceri de 7 milioane de lei (1,4 milioane de euro), în creștere cu 66% față de anul 2020.
În acest context, compania a decis ca în luna decembrie toate firmele din România pot avea acces gratuit și nelimitat la toate instrumentele din platformă – verifică informațiile fiscale, financiare sau juridice ale oricărei firme, prospectarea pieței, analiza portofoliului de clienți, căutarea asociaților și administratorilor sau dosare din instanță. Antreprenorii și managerii își pot proteja astfel afacerea și pot sa afle tot ce există în sursele oficiale despre partenerii de afaceri sau potențialii parteneri.
"Susținem cu toată puterea antreprenoriatul din România fiindcă îl considerăm unica locomotivă care ar putea duce țara asta spre mai bine. Sunt din ce în ce mai mulți cei care înțeleg că, atunci când ne conducem afacerile în mod sănătos, nu doar că prosperăm la nivel individual, ci întreaga societate are de câștigat. Vedem asta pentru că tot mai mulți antreprenori decid să ia deciziile de business pe baza informațiilor și a cifrelor și mai puțin sau deloc din instinct sau conduși de fler", a declarat Adrian Dragomir, co-fondator Termene.ro și Business Innovation Consultant.
Compania Termene a ajuns în 2021 la peste 2900 de clienți plătitori și peste 70 de angajați și colaboratori.
În luna martie, când a luat foc centrul de servere din Franța, Termene.ro a fost la un pas să își piardă toată munca depusă de 7 ani încoace. Compania a fost la un pas să-și închidă afacerea. 42 de ore platforma Termene.ro n-a fost funcțională.
“Au fost ore care au trecut ca anii pentru toți cei din echipă, au fost ore în care am uitat să mâncăm și am tras unii de alții ca să nu clacăm. Ne-am sunat absolut toți clienții și le-am explicat ce se întâmplă. Atunci am simțit ce înseamnă adevărata solidaritate: un singur client a decis să renunțe la serviciile noastre. Restul, miile de clienți ne-au rămas alături. Și nu numai atât, dar ne-au încurajat și ne-au oferit ajutorul lor”, spune antreprenorul Adrian Dragomir.
Potrivit Termene.ro, 42% dintre companiile din România își doresc în principal sa evite colaborarea cu firme-fantomă, firme-paravan sau companii care au conexiuni de afaceri dubioase. Alți 31% dintre utilizatori pun pe primul loc scăderea riscului de neplată al clienților prin acordarea de limite de credit mai apropiate de capacitatea lor de plată.