SMSO, platformă SaaS românească specializată în servicii de mobile marketing, estimează o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro pentru acest an

SMSO, platformă SaaS românească specializată în servicii de mobile marketing, estimează o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro pentru acest an
Profit.ro
Profit.ro
scris 1 aug 2024

SMSO, platformă SaaS (Software as a Service) românească specializată în servicii de mobile marketing și SMS pentru companii, estimează că în acest an va depăși 1,5 milioane de euro cifră de afaceri, după o creștere de 56% în primul semestru.

”SMSO, platformă SaaS românească specializată în servicii de mobile marketing și SMS pentru companii, anunță că în 2024 va depăși borna de 1,5 milioane de euro cifră de afaceri. Compania a înregistrat deja o creștere cu 56% în primul semestru din 2024, în comparație cu aceeași perioadă din anul precedent”, anunță compania.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO&FOTO Nokian Tyres, care a plecat din Rusia alegând România și a produs prima anvelopă la mega-investiția de la Oradea, semnează un împrumut de 150 milioane euro tot pentru producția din România. „Fabrica noastră face istorie.\ CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Nokian Tyres, care a plecat din Rusia alegând România și a produs prima anvelopă la mega-investiția de la Oradea, semnează un împrumut de 150 milioane euro tot pentru producția din România. „Fabrica noastră face istorie."
Evenimente
>31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

În prima jumătate a anului 2024, SMSO a înregistrat o creștere de 56% a cifrei de afaceri comparativ cu semestrul 1 2023, de la 440.000 de euro la 690.000 de euro. Compania prognozează atingerea unei cifre de afaceri de aproape 1,5 milioane de euro pentru acest an, arată News.ro.

”În ciuda diminuării comunicării prin SMS între utilizatori obișnuiți, aceștia orientându-se către platforme digitale, acest mediu este încă unul vital pentru comunicările B2C. Spre deosebire de notificările transmise pe e-mail, comunicarea prin SMS este un mijloc de comunicare mai eficient. Mesajele SMS sunt citite în primele câteva minute de la primire și pot fi recepționate și sunt accesibile indiferent dacă există sau nu conexiune la internet. Sunt astfel preferate mai ales în situațiile în care timpul de reacție face diferența, cum ar fi furnizarea de statusuri pentru tranzacții financiare, comunicări cu privire la activitatea pe conturile digitale, detalii logistice despre starea comenzilor sau remindere pentru orice tip de programare”, precizează compania.

SMSO a fost lansată în 2019.

viewscnt
Afla mai multe despre
smso
sms