S-Karp, prima companie preluată de ROCA, platforma destinată firmelor în dificultate, își continuă extinderea în mall-uri

S-Karp, prima companie preluată de ROCA, platforma destinată firmelor în dificultate, își continuă extinderea în mall-uri
scris 19 apr 2019

Producătorul de încălțăminte S-Karp din Brașov, preluat anterior, cum a anunțat în premieră Profit.ro, de Platforma ROCA, organizația creată de CITR, principal jucător pe piața de insolvențe, Dan Șucu, proprietarul grupului Mobexpert, frații Pavăl, proprietarii Dedeman, și producătorul de vagoane Astra Rail Industries din Arad pentru restructurarea și dezvoltarea companiilor aflate în dificultate, își continuă extinderea cu un magazin nou, în AFI Cotroceni, cel mai mare centru comercial din Capitală.

La acest moment, S-Karp, cu accent pe încălțămintea montană, are 7 magazine (3 în București, în Plaza Mall, Mega Mall și ParkLake, 1 în Brașov, 1 în Ploiești, 1 în Miercurea Ciuc și 1 în Baia Mare), dar la care se adaugă un outlet în Brașov și un magazin sezonier în Poiana Brașov. La începutul anului trecut, compania avea în total 4 spații.

Urmărește-ne și pe Google News

S-Karp este pe piață din 1998, producând până astăzi peste 3 milioane de perechi de încălțăminte.

Tranzacție: Tracknamic Oradea, furnizor de servicii de management si monitorizare prin GPS a flotelor de vehicule recent lansat pe piață, atrage un investitor danez CITEȘTE ȘI Tranzacție: Tracknamic Oradea, furnizor de servicii de management si monitorizare prin GPS a flotelor de vehicule recent lansat pe piață, atrage un investitor danez

La finele anului 2017, platforma creată de CITR a preluat 66% din companie printr-un aport de capital de 2,25 milioane lei. În acel an 2017, S-Karp a avut afaceri de 1,2 milioane lei și o pierdere de circa 371.000 lei.

Ulterior, în primăvara anului trecut, au fost confirmate informațiile Profit.ro privind crearea platformei, denumită ROCA (ROmanian CApital), bazată pe faptul că circa jumătate din companiile considerate de impact, importante pentru economie, sunt în dificultate. Strategia acestui fond de restructurare și dezvoltare, cu un capital inițial de 4,5 milioane euro (față de 10 milioane euro cât a fost luat în calcul inițial, conform declarațiilor oficiale de la momentul creionării proiectului), este să atragă lideri de business din diferite domenii și să ajute firmele românești - nu neapărat aflate în insolvență, ci cu o lipsă de capital - să își crească vânzările, în schimbul preluării, temporare, a unui pachet de 60% de acțiuni de către acest fond.

S-Karp a fost prima companie preluată de ROCA.

viewscnt
Afla mai multe despre
s-karp
roca
magazin
retail