Brandul japonez Miniso, specializat în comercializarea de produse tradiționale alimentare, dar și de îngrijire personală și întreținere a locuinței, anunțat de Profit.ro ca recent intrat în România, apare și în centrul Bucureștiului, preluând spațiul din Piața Romană ocupat pentru un scurt interval de restaurantul fast-food Oro Toro. Retailerul a fost remarcat pe piață drept startup-ul cu una dintre cele mai rapide expansiuni, în condițiile în care a ajuns în numai 5 ani, în special datorită prețurile reduse, la peste 3.000 de magazine și afaceri de 1,8 miliarde de dolari anul trecut.
Profit.ro a anunțat anterior că retailerul pregătește deschiderea a peste 40 de magazine în România.
Pe 17 noiembrie, brandul a intrat și în Mega Mall București, după ce la începutul lunii septembrie a intrat în centrul comercial Veranda din Capitală.
Apariția noului jucător a fost anunțată de Profit.ro la jumătatea lunii iulie.
CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO O companie chineză lansează primul smartphone pliabil din lumePrimele 5 magazine vor fi deschise în acest an, în mall-urile din București, iar până în 2020, conform planurilor, compania va depăși 40 de magazine în Capitală și în alte orașe.
Miniso a fost fondat, în Japonia, în 2013 de designerul japonez Miyake Junya și omul de afaceri chinez Ye Guofu și a deschis până astăzi peste 3.000 de magazine în circa 60 de țări și regiuni, inclusiv în Statele Unite, Canada, Rusia, Singapore, Emiratele Arabe Unite, Coreea, Malaezia, Hong Kong (China).
CITEȘTE ȘI O nouă platformă de livrare de mâncare, cu sediul în Columbia, a intrat în RomâniaFilosofia retailerului low-cost, astăzi cu sediul în Guangzhou, China, este de a actualiza produsele comercializate o dată pe săptămână și de a le vinde cu prețuri cuprinse pornind de la 1,5 dolari.
Pe acest fond, afacerile retailerului au urcat de la 750 milioane dolari în 2015 la 1,5 miliarde dolari în 2016 și 1,8 miliarde dolari în 2017.