Numărul comenzilor online de mâncare pe platforma foodpanda a crescut de 4 ori în 2019. Cele mai populare preparate

Numărul comenzilor online de mâncare pe platforma foodpanda a crescut de 4 ori în 2019. Cele mai populare preparate
scris 6 feb 2020

Platforma de livrare foodpanda, deținută de grupul german Delivery Hero, a înregistrat în 2019 o creștere cu 300% a numărului de comenzi online de mâncare, comparativ cu anul precedent. Numărul de restaurante listate pe platformă a depășit pragul de 2.100, dublu față de anul anterior.

Pe parcursul anului, compania și-a extins sau reconsolidat operațiunile în 8 noi orașe: Ploiești, Pitești, Baia Mare, Târgu Mureș, Brăila, Craiova, Bacău și Galați. Astfel, în prezent, platforma operează în 18 orașe din toată țara. Pe primul loc în topul orașelor care au generat cele mai multe comenzi anul trecut s-a situat București, urmat de Cluj-Napoca, Brașov, Timișoara și Iași. 

Urmărește-ne și pe Google News
Tranzacție: După mai mult de 1 an, Iulian Stanciu, CEO eMag, iese din acționariatul PC Garage CITEȘTE ȘI Tranzacție: După mai mult de 1 an, Iulian Stanciu, CEO eMag, iese din acționariatul PC Garage

La nivel național, timpul mediu de livrare a unei comenzi a scăzut semnificativ în 2019, ajungând la circa 30 de minute, cu o treime mai puțin față de 2018.
Din datele companiei, valoarea medie a comenzii la nivel național în 2019 a fost de aprox. 60 lei, bucureștenii fiind cei care au cheltuit cel mai mult pe mâncare (circa 70 lei), urmați de clujeni cu 55 lei și brașoveni cu 50 lei. Cea mai mare comandă înregistrată pe platformă anul trecut a fost în valoare de 1850 lei și a conținut peste 40 de feluri de preparate, preponderent vegetariene.

Cele mai comandate preparate culinare pe foodpanda în 2019 au fost: Pizza Quattro Stagioni, Paste Carbonara și ciorba de văcuță, iar cele mai aglomerate perioade ale anului trecut în ceea ce privește numărul de comenzi s-au înregistrat în decembrie (1-21 decembrie), înaintea Sărbătorilor de Iarnă, și septembrie (10-25 septembrie), interval de timp marcat de începerea noului an școlar și terminarea sezonului de concedii.

Datele centralizate de foodpanda arată că 76% dintre comenzile realizate pe platformă au fost generate de aplicația mobilă. Cele mai multe astfel de comenzi via aplicație au fost făcute în București, Cluj-Napoca și Brașov. Pentru anul în curs, compania estimează o creștere de aprox. 15% a comenzilor venite din aplicație.

Foodpanda a lansat anul trecut și serviciul de livrare de cafea.

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 2100 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău și Brăila.

viewscnt
Afla mai multe despre
foodpanda.ro
food ordering