Producătorul brazilian de cosmetice Natura &Co explorează vânzarea celei mai mari părți a afacerii internaționale a brandului său Avon, a anunțat publicația Financial Times (FT), citând surse care au dorit să-și păstreze anonimatul, transmite Reuters.
Natura, care nu deține Avon în Statele Unite, ia în considerare strategii de ieșire pentru Avon International, inclusiv o vânzare, susține FT.
Avon International are operațiuni în Europa, Orientul Mijlociu, Africa și zona Asia Pacific, scrie Agerpres.
Compania nu a dorit să comenteze informația.
În ultimii ani, Natura a crescut prin achiziții de mare calibru, inclusiv achiziționarea The Body Shop, Aesop și Avon International, dar acum este interesată de "disciplină" și reducerea gradului de îndatorare, în vederea sporirii profitabilității.
Luna trecută, a vândut The Body Shop investitorului privat Aurelius Group, valoarea tranzacției fiind estimată la 207 milioane de lire sterline (260,8 milioane de dolari).
În mai, compania anunțase că va combina operațiunile brandurilor Natura și Avon în America Latină pentru reducerea costurilor și extinderea portofoliului de produse.
Recent, românca Angela Crețu a demisionat din poziția de CEO.
Avon este prezentă de 24 de ani pe piața din România.