Mattel recheamă de pe piață leagănele Fisher-Price Snuga pentru bebeluși, din cauza riscului de sufocare

Mattel recheamă de pe piață leagănele Fisher-Price Snuga pentru bebeluși, din cauza riscului de sufocare
scris 11 oct 2024

Mattel recheamă de pe piață toate modelele de leagăne Fisher-Price Snuga pentru bebeluși, din cauza riscului de sufocare, după ce au fost raportate cinci decese între 2012 și 2022, au declarat autoritatea americană pentru protecția consumatorilor și producătorul de jucării, transmite Reuters.

Snuga Swing, destinat copiilor cu vârsta de până la nouă luni, are atât mișcări față - spate, cât și în lateral și este oferit în 21 de modele.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO Autostrada A7 - Constructorii turci au adus peste 150 muncitori pentru a lansa un nou tronson de autostradă în România. Unde au ajuns astăzi cu lucrarea CITEȘTE ȘI VIDEO Autostrada A7 - Constructorii turci au adus peste 150 muncitori pentru a lansa un nou tronson de autostradă în România. Unde au ajuns astăzi cu lucrarea

Comisia pentru Siguranța Produselor de Consum (CPSC) din Statele Unite a spus că leagănul nu ar trebui să fie niciodată folosit pentru somn și nu ar trebui adăugate materiale de pat, cum ar fi păturile, deoarece ar putea crește riscul de sufocare, scrie News.ro.

”Consumatorii ar trebui să îndepărteze imediat atât tetiera, prin tăierea legăturii, cât și inserția de susținere a corpului din pernuța scaunului înainte de a continua să folosească leagănul”, a avertizat CPSC.

Fisher-Price va oferi o rambursare parțială de 25 de dolari consumatorilor care fac acest lucru, se arată în comunicat.

”Rechemarea este pentru a repara, nu o rechemare completă a produsului”, a spus Mattel.

GM speră să reducă pierderile cu mașinile electrice cu până la 4 miliarde dolari. Următoarea generație de mașini va costa cu 6.000 de dolari mai puțin CITEȘTE ȘI GM speră să reducă pierderile cu mașinile electrice cu până la 4 miliarde dolari. Următoarea generație de mașini va costa cu 6.000 de dolari mai puțin

Cele cinci decese raportate au fost în grupa de vârstă de una până la trei luni, când produsul a fost folosit pentru somn și s-au adăugat materiale de pat.

Leagănele au fost vândute cu aproximativ 160 de dolari la magazine precum Toys R Us, Walmart's, Sam's Club și Target, precum și Amazon.

Aproximativ 2,1 milioane de leagăne au fost vândute în Statele Unite, aproximativ 99.000 de leagăne au fost vândute în Canada și aproximativ 500 de leagăne au fost vândute în Mexic din 2010, potrivit comunicatului.

Produsele sunt rechemate în comun de CPSC din SUA, Health Canada și Agenția Federală pentru Protecția Consumatorului din Mexic.

viewscnt
Afla mai multe despre
mattel
fisher-price snuga