Omul de afaceri clujean Mircea Ilea a vărsat 250.000 euro în platforma de e-fulfillment Frisbo din Brașov, ceea ce va permite extinderea acesteia în București și Cluj-Napoca. Serviciile de e-fulfillment sunt cele prin care un operator preia întregul proces operațional și logistic al unui magazin online.
Frisbo, fondat de Bogdan Culceriu, preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, împachetare și livrare, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare și urmărire a comenzilor.
Cu această investiție, Frisbo își va extinde activitatea la Cluj-Napoca și Otopeni. În acest moment, Frisbo activează în Brașov.
“Sistemul nostru de scalare nu se bazează pe achiziții sau construcții de hale, ci pe activarea spațiilor neutilizate astăzi și introducerea lor în sistemul Frisbo, ca operatori de e-fulfillment. Acestea nu sunt neapărat pe harta spațiilor de inchiriat, dar pot produce mai mult în sistemul nostru decât prin inchiriere”, arată Bogdan Colceriu.
Omul de afaceri clujean Mircea Ilea a ales să investească 250.000 euro în Frisbo, fiind atras de potențialul e-fulfiller-ului într-o piață încă emergentă: “E-fulfillmentul este încă la începuturi în România și deservește la rândul său o altă piață care mai are mult de crescut, ecommerce-ul. Ca atare, cred că prin câteva decizii inspirate, Frisbo poate ajunge departe”, spune Ilea.
Planul Frisbo pe termen lung este dezvoltarea la nivel regional, prima piață vizată și abordată în acest sens fiind cea din Bulgaria.
“Acest sistem de scalare ne permite să intrăm ușor în alte piețe, însă nu putem face asta până nu ne consolidăm în România și nu ne asigurăm că avem suficienți clienți pentru a umple toate aceste spații diponibile local. Este adevărat, însă, că am demarat primele discuții pentru o hală în Bulgaria”, mai spune Colceriu.
Bogdan Colceriu este unul dintre fondatorii fondului de investiții clujean Risky Business și ai platformei trilulilu.ro.
Frisbo este prima platformă de e-fulfillment de pe piața locală, lansată la în 2014 ca spinoff din Okian, unul dintre principalii comercianți de carte din România.