Lagardère Travel Retail a lansat oficial noul concept Inmedio, prin remodelarea magazinului amplasat în galeria comercială Carrefour Orhideea din București.
„Lansarea oficială a noului concept Inmedio prin remodelarea magazinului din galeria comercială Carrefour Orhideea nu este întâmplătoare. Am ales această unitate deoarece pentru noi are o importanță simbolică, fiind primul magazin Inmedio din România, deschis în anul 2003", spune Petruța Ioniță, Head of Marketing & Category Management, Lagardère Travel Retail România
Cu o experiență de 165 de ani în comerțul din zonele de tranzit, Lagardère Travel Retail este unul dintre principalii jucători de pe piața de Travel Retail, cu peste 4.100 de magazine pentru trei linii de afaceri: Duty-free & Luxury, Travel Essentials și Foodservice.
CITEȘTE ȘI Livrările de spații comerciale vor accelera în 2018 spre 200.000 metri pătrați. În București nu este însă programat niciun proiect major de retail. Chiriile vor crește cu 10% la nivel naționalÎn România, compania este prezentă de circa 20 de ani pe piața de retail și operează o rețea de aproximativ 245 de magazine pentru segmentele de News & Convenience, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu mai multe branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay, 1 Minute și So! Coffee.
În 2016, la nivel global, divizia Lagardère Travel Retail a înregistrat o cifră de afaceri de 4,2 miliarde euro.