Creștere a vânzărilor online cu peste 30% la producătorul de cosmetice Farmec

Retail   
Creștere a vânzărilor online cu peste 30% la producătorul de cosmetice Farmec

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat o creștere a vânzărilor online cu peste 31% față de aceeași perioadă a anului precedent.

Media lunară a clienților care își fac cumpărăturile online se află într-o creștere continuă, depășind 8.000 de clienți în fiecare lună. Până la finalul anului, Farmec estimează că acest număr va crește cu peste 20%, fiind înregistrată și o creștere de circa 7% a valorii medii a coșului de cumpărături. În acest moment, românii cumpără în medie produse din portofoliul Farmec de aproximativ 150 de lei. 

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Nouă obligație pentru firme, dacă sunt prinse cu nereguli de Protecția Consumatorului CITEȘTE ȘI FOTO Nouă obligație pentru firme, dacă sunt prinse cu nereguli de Protecția Consumatorului

Pentru anul 2020, compania a planificat relansarea site-lui, dar și propria aplicație mobilă. 

În septembrie 2019, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea și Râmnicu Vâlcea și un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.

Farmec a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 236,5 milioane Lei (50,8 milioane euro), înregistrând o creștere cu 10% față de rezultatele financiare din 2017.

viewscnt
Afla mai multe despre
farmec
cosmetice