Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat o creștere a vânzărilor online cu peste 31% față de aceeași perioadă a anului precedent.
Media lunară a clienților care își fac cumpărăturile online se află într-o creștere continuă, depășind 8.000 de clienți în fiecare lună. Până la finalul anului, Farmec estimează că acest număr va crește cu peste 20%, fiind înregistrată și o creștere de circa 7% a valorii medii a coșului de cumpărături. În acest moment, românii cumpără în medie produse din portofoliul Farmec de aproximativ 150 de lei.

Pentru anul 2020, compania a planificat relansarea site-lui, dar și propria aplicație mobilă.
În septembrie 2019, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea și Râmnicu Vâlcea și un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.
Farmec a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 236,5 milioane Lei (50,8 milioane euro), înregistrând o creștere cu 10% față de rezultatele financiare din 2017.