Cererea de ajutor de stat depusă de firma de call center a eMAG, respinsă de directorii din Ministerul Finanțelor

Cererea de ajutor de stat depusă de firma de call center a eMAG, respinsă de directorii din Ministerul Finanțelor
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 9 aug 2017

Firma de call center înființată în vara acestui an de eMAG, cel mai mare retailer online local, eMag Business Process Office, a cerut un ajutor de stat în cuantum de peste 9,2 milioane lei, asumându-și crearea a aproape 240 de noi locuri de muncă, dar solicitarea i-a fost respinsă de directorii din Ministerul Finanțelor.

Nici firma Ness Romania, parte a Ness Technologies, furnizor global de servicii IT, nu a avut mai mult succes, fiindu-i de asemenea respinsă cererea prin care cerea un ajutor de stat de 6,2 milioane de euro, cu angajamentul că va crea 150 de locuri de muncă.

Urmărește-ne și pe Google News

Alături de cele două firme au fost respinse cereri pentru alte 12 companii.

FOTO Vacanță la vecini cu doar 90 euro. Românii au găsit una dintre cele mai ieftine destinații CITEȘTE ȘI FOTO Vacanță la vecini cu doar 90 euro. Românii au găsit una dintre cele mai ieftine destinații

eMag Business Process Office a fost înființată în luna iunie a acestui an, pentru activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center), asociați fiind Dante International (care operează eMag.ro) cu 99,98% și omul de afaceri Iulian Stanciu - 0,02%. Stanciu deține peste 20% din Dante International, diferența revenind grupului sud-african Naspers.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
call center
ajutor de stat