Firma de call center înființată în vara acestui an de eMAG, cel mai mare retailer online local, eMag Business Process Office, a cerut un ajutor de stat în cuantum de peste 9,2 milioane lei, asumându-și crearea a aproape 240 de noi locuri de muncă, dar solicitarea i-a fost respinsă de directorii din Ministerul Finanțelor.
Nici firma Ness Romania, parte a Ness Technologies, furnizor global de servicii IT, nu a avut mai mult succes, fiindu-i de asemenea respinsă cererea prin care cerea un ajutor de stat de 6,2 milioane de euro, cu angajamentul că va crea 150 de locuri de muncă.
Alături de cele două firme au fost respinse cereri pentru alte 12 companii.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
eMag Business Process Office a fost înființată în luna iunie a acestui an, pentru activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center), asociați fiind Dante International (care operează eMag.ro) cu 99,98% și omul de afaceri Iulian Stanciu - 0,02%. Stanciu deține peste 20% din Dante International, diferența revenind grupului sud-african Naspers.