Compania poloneză Prime Label Group a preluat integral compania românească I.P.P.U. Packaging, producător de etichete autoadezive având în portofoliu companii precum Cramele Recaș, Milka, Cotnari, relevă datele analizate de Profit.ro.
Profit.ro a anunțat încă de la începutul anului 2022 că Basim și Tawfik Bakhaya pregătesc cea de-a doua fabrică a companiei, după ce au cumpărat terenul și halele fostei fabrici de textile Siderma. Frații Bakhaya au însă planuri și pentru o a treia fabrică.
Dacă deschizi un restaurant de lux sub un brand exclusivist, se spune că nu riști ca acesta să nu aibă clienți.
Platforma de cumpărături online Shein este supusă la presiuni din partea investitorilor pentru a-și reduce evaluarea până la aproximativ 30 de miliarde de dolari, în condițiile în care în trecut compania era evaluată undeva la de trei ori mai mult, au declarat pentru Bloomberg mai multe surse din apropierea acestui dosar.
Sophia, retailerul românesc specializat în decorațiuni textile personalizate, a atins în 2024 o cifră de afaceri cumulată de 7 milioane de euro în rețeaua sa de 30 de magazine, dintre care 5 proprii și 25 în sistem de franciză, în România, Spania și SUA.
Grupul italian Imobiliare Grande Distribuzione (IGD), unul dintre cei mai importanți jucători din real estate, intrat în urmă cu 17 ani pe piața locală prin preluarea rețelei de centre comerciale Winmarkt, a vândut primul mall din România, scopul final fiind vânzarea întregii afaceri locale.
Fosta fabrică de panificație din Turda este scoasă la vânzare, cu 1.127.000 euro, după ce în anul 2019 era ofertată la 1.070.000 euro.
Talo Primitivo di Manduria 2022 San Marzano este un vin roșu cu o nuanță rubinie intensă, apreciat la 95 de puncte de criticul de vin Luca Maroni.
Uniunea Europeană intenționează să blocheze importurile anumitor produse alimentare fabricate după standarde diferite, într-un efort de a-și proteja fermierii, într-o măsură care reflectă politica comercială reciprocă a președintelui american Donald Trump, a relatat Financial Times.
În ultimii ani, comportamentul consumatorilor din domeniul dermatocosmeticelor, cosmeticelor și farmaceuticelor s-a schimbat semnificativ, influențat de accesul crescut la informații, digitalizare și o preocupare sporită pentru sănătate și sustenabilitate, spune, pentru Profit.ro, Sorin Pojoca, co-fondator Synergy Therm, companie producătoare de dermatocosmetice, prezentă pe piață din 2018.