Începând din această săptămână, preparatele din meniul Hard Rock Cafe pot fi savurate nu doar pe terasă, ci și de acasă sau de la birou, în premieră, prin intermediul serviciului de livrare la domiciliu Tazz by eMAG.
Astfel, cele mai populare produse din meniul Hard Rock Cafe sunt disponibile zilnic, în intervalul 12.00-21.00, direct din aplicația Tazz by eMAG, care poate fi accesată din AppStore sau Google Store, dar și online pe www.tazz.ro. Livrările acoperă o arie de 10 km în București, iar în luna iunie clienții beneficiază de gratuitate.
“Perioada dificilă pe care o traversăm cu toții ne-a provocat să găsim noi moduri prin care să rămânem alături de clienții noștri, aducând gusturile Hard Rock Cafe mai aproape de ei, pentru a fi savurate de acasă. Pentru a le mulțumi tuturor, marcăm lansarea acestui serviciu cu o reducere de 15% la comenzile de steak bugers din această lună și livrare gratuită, iar plata contactless completează promisiunea noastră pentru o experiență de calitate și sigură”, a declarat Marius Băban, Directorul General Hard Rock Cafe București.
„Suntem încântați că putem livra, în exclusivitate, la domiciliul clienților, puțin din atmosfera Hard Rock Cafe și să creștem astfel oferta de produse disponibile în București și în împrejurimi, astfel încât să satisfacem cât mai multe gusturi”, a spus Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG.
Cu locații în 75 de țări, care includ 185 de restaurante, 27 de hoteluri și 12 cazinouri, Hard Rock International (HRI) este una dintre cele mai recunoscute companii la nivel global. Compania deține, operează sau a oferit francize pentru restaurante în marile orașe ale lumii, inclusiv în Londra, New York, San Francisco, Sydney și Dubai. HRI deține, de asemenea, licențe și/sau gestionează proprietăți, hoteluri sau cazinouri din întreaga lume.
Hard Rock Cafe București are o istorie de 12 ani pe piața din România.
Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel și-a extins serviciile, de la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute. Noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului.