Startup-ul românesc care a creat brandul Flow și care se luptă pe piața locală a trotinetelor electrice cu gigantul american Lime își va unifica operațiunile cu cele ale serviciului de car sharing eGO, lansat în 2017 în parteneriat cu BCR, a declarat pentru Profit.ro Bogdan Enoiu, coordonator al Flow.
Informația a fost anunțată inițial la emisiunea Upgrade 100 by Dragos Stanca.
Operațiunea presupune includerea serviciilor eGO sub brandul Flow, într-un sistem comun în care mașinile electrice vor putea fi furnizate prin intermediul aplicației Flow, ca o unică soluție de mobilitate integrată.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Integrarea va fi efectivă începând cu această săptămână, în baza unui protocol de colaborare.
"Trebuie să ajungem cât mai repede la o aplicație care îți va arăta drumul de la A la B în cel mai rapid, curat și ieftin mod, în care să integrezi metroul (practic transportul în comun) cu electric car, cu trotineta electrică și per pedes (pe jos-n.r.) dacă se poate", explică Enoiu.
El spune totodată, pentru Profit.ro, că brandul Flow va fi extins anul viitor la Belgrad (Serbia), iar planul vizează și o extindere ulterioară spre Croația și Israel.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO One United a vândut un penthouse cu prețul record de 6,8 milioane euro. Apartament cu piscină în livingLa acest moment, Flow are o flotă de circa 500 de trotinete electrice, la care se vor adăuga acum și aproximativ 80 de mașini electrice eGO, care urmează să fie suplimentate la circa 100 de autovehicule.
Flow a lansat deja serviciul de închiriere de trotinete în București și Cluj-Napoca, iar eGO intră acum în Timișoara, după București și Constanța.
Profit.ro a anunțat anterior că Flow va porni cu o flotă de circa 500 trotinete electrice, ținta fiind însă ca aceasta să fie extinsă la 2.000-3.000 de vehicule. Brandul își propune să intre în fiecare oraș din țară cu peste 70.000 de locuitori.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV După 12 ani, Adrian Sârbu a vândut, din nou, Prosport, la pachet cu brandul PromotorDe la momentul lansării, în primăvara acestui an, și până astăzi, Flow a depășit 18.000 de clienți, are circa 30.000 de descărcări ale aplicației și peste 100.000 de curse înregistrate.
Firma care gestionează brandul Flow este coordonată, printre alții, de Iulian Pădurariu, cofondator și ex-CEO al Pony Car Sharing, și de Bogdan Enoiu, șeful BV McCann-Erikson, una dintre cele mai mari agenții de publicitate din România.
Pony Car Sharing este firma care a dezvoltat sistemul de car sharing în București și Cluj-Napoca.
CITEȘTE ȘI Tranzacție semnată: Dedeman cumpără cu peste 120 milioane euro un complex de birouri de care s-a interesat și Ion ȚiriacProfit.ro a relatat recent că și un alt grup de antreprenori români, cu un fost manager Unicredit România, intră pe această piață, cu brandul Wolf-e.
CITEȘTE ȘI Tranzacție discretă: Producătorul francez Lacoste vinde fabrica din Sibiu uneia dintre cele mai mari companii de textile și îmbrăcăminte din lumeServiciile de închiriere de trotinete electrice sunt în expansiune puternică, în special în SUA. Cei mai importanți jucători sunt startup-urile Lime și Bird, doi unicorni cu una dintre cele mai rapide ascensiuni și evaluați la acest moment la peste 10 miliarde de dolari fiecare, trotinetele și bicicletele electrice fiind pe un trend puternic crescător al vânzărilor.