Lensa.ro, un start-up românesc specializat în lentile de contact, ochelari de soare și ochelari de vedere, lansat în 2013 cu 500 euro, anunță că a depășit pragul de 1 milion de euro cifră de afaceri în acest an.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Anul trecut, firma care operează Lensa, Tensa Art Design, cu 6 angajați, a avut o cifră de afaceri de 2,7 milioane lei și un profit net de 137.697 lei.
„Am început afacerea Lensa.ro în 2013, cu 500 de euro, într-un apartament. Am beneficiat din plin de expansiunea e-commerce-ului din România”, a declarat Daniel Crăciun, fondator Lensa.ro.
La înființare, magazinul online a început comercializarea de ochelari de soare și de rame de ochelari ale diferitelor mărci.
CITEȘTE ȘI Director TUI: Peste 65% din timpul de lucru, un agent de turism caută oferte pentru persoane care, în final, nu cumpără nimic„Am început să fac site-uri la 17 ani și am avut chiar și un lanț de covrigării. Au fost multe încercări de-a lungul timpului”, povestește Daniel Crăciun.
Daniel Crăciun
Florin Niță (39 ani), co-proprietar și Business Planing Manager al Lensa.ro, a făcut trecerea la antreprenoriat din poziția de director de marketing la Honda România.
„Am lucrat în corporații cam toată viața. De când mă știu mi-am dorit să dezvolt o afacere, iar cu Lensa.ro mi-am găsit libertatea pe care mi-o doream. România este țara din UE cu cea mai mare rată de creștere a comerțului online și vom continua să ne dezvoltăm în continuare în țară, dar luăm în calcul să ne extindem și în afara României în 2018”, explică Florin Niță.
În 2017, Lensa.ro a înregistrat circa 60.000 comenzi.