În curând, YouTube ar putea să includă jocuri online, ca o nouă formă de conținut pe lângă filmările video.
Intern, angajații YouTube testează un nou produs, pe care-l numesc Playables și care constă în jocuri online adăugate pe cea mai mare platformă online de video, conform The Wall Street Journal.
Din câte se pare, jocurile vor fi disponibile pe YouTube indiferent de felul în care utilizatorii accesează site-ul, fie ce intră de pe telefon sau PC, fie că folosesc aplicația sau un browser web.

În prezent, sunt testate mai multe jocuri online, însă publicația americană numește doar Stack Bounce, care este un joc de tip arcade ce include, bineînțeles, reclame.
Rămân încă multe semne de întrebare privind viitorul serviciu YouTube, însă, este clar că Google vede aici o oportunitate de a-și crește serviciile din gaming (unde mai este prezent doar cu stream-uri video), rapid și cu eforturi minime.
Gigantul american a eșuat lamentabil pe piața de streaming pentru jocuri. Google a decis să închidă serviciul Stadia, neavând răbdare pentru a face investițiile necesare înainte să ajungă la profit.
O secțiunea de jocuri pe YouTube nu se va compara cu un serviciu de streaming pentru jocuri AAA, ci va fi un efort la un nivel mult mai redus, asemănător cu ceea ce face Netflix în prezent.