Smartwatch-urile își mențin trendul ascendent și la fel și Apple, care își crește în continuare cota, distanțându-se de competitori.
Conform analizei publicate de Strategy Analytics, în Q2 2019 au fost livrate aproximativ 12 milioane de smartwatch-uri, cu 44% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut. Ritmul creșterii a scăzut, însă, de la 55% în urmă cu un an.
Creșterea este susținută și de accesoriile de fitness, precum brățările, care sunt și mai ieftine decât ceasurile.
Aproape jumătate din piață le revine celor de la Apple care au livrat 5,7 milioane de smartwatch-uri în perioada aprilie-iunie 2019. Apple și-a crescut cota de la 44% la 46% din piață.
CITEȘTE ȘI Apple, investigată în Rusia pentru abuz de poziție dominatăPe locul 2, la mare distanță este Samsung, care a livrat în ultimul trimestru 2 milioane de unități.
Samsung a înregistrat totuși un mare progres, de la 0,9 milioane de smartwatch-uri pe care le livra în urmă cu un an. Drept urmare, și cota de piață a coreenilor a crescut de la 11% la 16%.
Analiștii sunt de părere că Samsung va crește și mai mult în perioada următoare ajutată de recenta lansare a modelului Galaxy Watch Active 2.
Fitbit ocupă în continuare locul 3, însă compania americană a înregistrat un regres. Fitbit a livrat 1,2 milioane de unități în Q2 2019, față de 1,3 milioane din urmă cu un an. Drept urmare, cota de piață i-a scăzut de la 15,2% la 9,8%.