După ce utilizatorii Google Drive s-au trezit că pur și simplu că le-a dispărut o parte din documentele stocate, gigantul american le oferă acum o soluție acestora.
La câteva săptămâni de când au început să fie raportate problemele cu documentele dispărute din soluția de stocare cloud Drive dezvoltată de Google, utilizatorii afectați pot încerca să le recupereze.
Recuperarea, însă, nu vine de la sine. Utilizatorii trebuie să urmeze un proces de recuperare oferit de aplicația Google Drive pentru desktop.
CITEȘTE ȘI WhatsApp introduce opțiunea fixării mesajelorÎn primul rând, trebuie instalată cea mai nouă versiune a aplicației de sincronizare a fișierelor pentru Windows sau macOS.
În al doilea rând, trebuie realizată recuperarea - se deschide aplicația, se dă click pe Settings în timp ce se ține apăsată tasta „Shift” și se selectează comanda „Recover from backups”.
Dacă procesul de recuperare va funcționa, documentele recuperate vor putea fi găsite într-un folder numit „Google Drive recovery”.
Dacă nu, utilizatorii sunt încurajați să ia legătura cu serviciul de suport pentru Drive, adăugând hashtag-ul #DFD84 la cererea făcută.
Dispariția fișierelor din Google Drive le slujește utilizatorilor și companiilor drept reminder că stocarea în cloud nu este mereu atât de sigură precum o promovează companiile care o vând.