Anul trecut, după ce a implementat un nou algoritm de învățare mecanică, Google a reușit să depisteze și să elimine peste 170 de milioane de recenzii false.
În medie, Google Maps și Google Search primesc zilnic în jur de 20 de milioane de recenzii legate de diverse companii, inclusiv restaurante și hoteluri.
Prin recenzie, compania se referă la orice informații introdusă de utilizatori, de la comentarii legate de serviciile unei firme, la imagini și completarea programului de funcționare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anul trecut, compania a început să folosească un algoritm bazat pe învățarea mecanică, care a ajutat-o să identifice peste 170 de milioane de recenzii false.
Cifra este cu 45% mai mare decât cea din 2022.
În această categorie intră, printre altele, comentariile identice scrise de un utilizator la mai multe firme sau un volum mare de notări cu o stea sau cinci stele într-un scurt timp.
Astfel de strategii pot fi folosite de un rival care încearcă să afecteze imaginea concurenților săi sau de o companie care încearcă să-și crească artificial rating-ul.
Cu același algoritm, compania a mai putut elimina 12 milioane de profiluri false de business și alte 14 milioane de cazuri de utilizare care nu respectă condițiile de folosire.