Un antreprenor român a lansat o platformă care folosește tehnologii de inteligență artificială pentru producția de reclame, iar după doi ani startup-ul primește o finanțare de 10 milioane de dolari de la două fonduri de investiții europene.
Startup-ul Creatopy, lansat de Gabriel Ciordas, a obținut investiția record de la fondurile 3VC (cu sediul la Viena) și Point Nine (cu sediul la Berlin), arată StartupCafe.ro.
În primii doi ani de activitate, firma a reușit să se dezvolte din resurse proprii și spune că finanțarea obținută acum „este cea mai mare investiție ca primă rundă pentru un startup pornit din România”.
Investiția va fi folosită pentru a atrage și mai mulți clienți, dar și pentru a aduce noi funcționalități dezvoltate cu ajutorul inteligenței artificiale în domenii precum copywriting, editarea de imagini și optimizarea modului de lucru.
Creatopy este înregistrat în SUA, dar echipa de cercetare-dezvoltare lucrează din România. Anul acesta, la conducerea startup-ului a venit CEO-ul Dan Oros, care gestionase anterior, timp de 6 ani, activitățile de marketing pentru Google și YouTube în România.
„Venim în întâmpinarea nevoilor din industria creativă cu o soluție ce ajută brandurile și agențiile să creeze, să personalizeze și să scaleze producția de reclame și conținut vizual. Inteligența artificială (AI) vine să îmbunătățească platforma, simplificând modul de lucru și sporind capacitatea utilizatorilor de a gestiona materialele creative în toate formatele, pentru toate canalele și piețele”, a declarat Dan Oros, CEO Creatopy.