Din laboratorul de experimente Facebook se desprinde un nou produs, care pare o combinație între Clubhouse și Instagram Live, aducând împreună aspecte “împrumutate” cu abordări proprii.
NPE Team, echipa încredințată de Facebook cu experimente sociale menite să genereze idei care să fie implementate în serviciile actuale sau unele noi, lucrează la un nou produs, numit Hotline.
Este vorba de o aplicație de Q&A, pe care Facebook o vede folosită de specialiști în diverse domenii, precum consultanți, medici, experți financiari, suport tehnic etc. și cei care au nevoie de sfaturile acestora.
Una din formele de comunicare este cea audio, parte pe care Facebook nu ezită să împrumute principii de design și funcționalitate de la Clubhouse. Însă, noua soluție nu se oprește la audio, având, de asemenea, funcții de comunicare video și în scris.
Spectatorii pot adresa întrebării în scris sau audio, iar sesiunile de Q&A pot fi înregistrate și accesate ulterior în format video sau/și audio, după caz.
Există deja o aplicație web, la adresa hotline.co, iar Facebook lucrează în prezent la o aplicație mobilă pentru Hotline, despre care nu se știe când va fi lansată.