Intenționat sau nu, Apple pare să limiteze pentru moment opțiunile utilizatorilor când vine vorba de înlocuirea ecranelor defecte de pe iPhone 13. Dacă înlocuirea nu este făcută de Apple, nu mai funcționează autentificarea facială cu Face ID.
Desfacerea și testarea amănunțită din punct de vedere mecanic a noilor iPhone-uri din seria 13 a scos la iveală faptul că sistemul Face ID este legat de ecranul original.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Asta înseamnă că doar Apple poate înlocui ecranul și pune la loc sistemul Face ID. Un reparator terț nu are această posibilitate. Dacă reparația se face în altă parte decât în service-urile Apple, Face ID nu va mai funcționa după înlocuirea ecranului cu unul nou.
Apple nu a ieșit, deocamdată, cu un răspuns legat de această problemă, astfel că nu se știe clar dacă limitarea este făcută intenționat sau apare ca urmare a unui bug.
Un tehnician licențiat de Apple, care susține că a discutat acest aspect cu cei de la Apple, spune că ar fi vorba de un bug și că gigantul american ar urma să rezolve problema printr-un update de iOS.
CITEȘTE ȘI Era predictibil falimentul City Insurance?Chiar și așa, este o problemă care avantajează Apple și reprezintă o încălcare a legii în unele țări, iar compania americană ar putea avea, din nou, probleme legale din cauza restricțiilor la reparație.