EasyPost lansează un serviciu de livrare non-stop pentru comenzile online

EasyPost lansează un serviciu de livrare non-stop pentru comenzile online
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 9 mai 2016

EasyPost anunță implementare unui sistem nou de livrare pentru comenzile făcute online în România, ce constă în puncte fixe, disponibile non-stop, pentru ridicarea produselor comandate pe site-urile magazinelor online.

Soluția poate fi o alternativă viabilă la livrarea prin curierat. În loc să aștepți la o anumită adresă într-un interval larg de timp, alegând varianta EasyPost poți merge oricând la un punct din apropiere pentru a ridica comanda.

Urmărește-ne și pe Google News

Sistemul folosit de soluția EasyPost este interesant și practic în același timp.

În momentul comenzii date online, utilizatorul alege punctul EasyPost de unde dorește să ridice produsul.

Produsul este livrat la punctul EasyPost ales, iar utilizatorul primește pe mail și SMS un cod PIN unic format din 7 cifre și un cod QR.

În fine, utilizatorul se prezintă la orice oră din zi și din noapte (dar în termen de maxim 48 de ore de la înștiințarea livrării) la punctul EasyPost ales, unde se autentifică folosind PIN-ul sau codul QR primit, plătește și ridică produsul.

Folosind cele 45 de lăcașuri pentru stocare disponibile, 10 mari (500x410x600 mm), 15 medii (500x180x600 mm) și 20 mici (500x80x600 mm), orice terminal EasyPost poate realiza 1350 de livrări pe lună.

Terminalul EasyPost este rezistent, certificat pentru condiții meteo extreme și funcționează folosind baterii sau energie solară. De asemenea, este singurul produs din clasa sa care oferă o soluție de procesare a cash-ului în configurația standard.

EasyPost lansează un serviciu de livrare non-stop pentru comenzile online

Soluția ajută toate părțile implicate în comerțul online. Operatorul poate oferi clienților o soluție flexibilă de livrare rapidă, operatorul logistic scade costul de livrare pe ”ultimul kilometru”, iar clientul poate ridica comanda oricând, fără a mai nevoit să aștepte și să-și adapteze programul în funcție de curier.

Primele 20 de automate EasyPost vor fi implementate până la sfârșitul lunii mai în stațiile OMV din București, urmând ca până la finalul anului numărul acestora să ajungă la 100, iar anul viitor să se dubleze.

Sistemul EasyPost este creat în întregime în România, iar dezvoltarea și implementarea soluției a fost realizată printr-o investiție de peste două milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
easypost
ecommerce
comenzi online