Pentru a-și proteja utilizatorii de eventualele probleme de securitate, două bănci engleze au decis să ia măsuri împotriva flagship-ului Galaxy S10.
ULTIMA ORĂ Nouriel Roubini, "Dr. Doom", vine în România. Detalii AICI
Mai mulți utilizatori britanici scriu pe rețele sociale că aplicațiile băncilor NatWest și Nationwide Building Society au lansat update-uri care abordează diferit problema de securitate pe care o ridică senzorul de amprente de pe Galaxy S10.
Nationwide Building Society a dezactivat pur și simplu opțiunea logării cu amprenta, astfel că utilizatorii acestui smartphone trebuie să tasteze manual codul de autentificare.
NatWest, pe de altă parte, a ales o abordare mult mai drastică. Aceasta a limitat pur și simplu disponibilitatea aplicației în magazinul oficial pentru Android, astfel încât aceasta să nu mai poată fi instalată pe Galaxy S10.
CITEȘTE ȘI Hackeri ruși își ascund atacuri folosind identitatea unor hackeri iranieniDe asemenea, există informații încă neconfirmate conform cărora și o bancă din Israel a eliminat opțiunea de autentificare pe bază de amprentă în cazul lui Galaxy S10.
Flagship-ul celor de la Samsung, lansat în primăvara acestui an, folosește un senzor de amprente integrat în ecran. Dacă utilizatorul folosește o folie de protecție mai groasă când înregistrează amprenta, telefonul nu mai știe să facă diferența între amprentele diferite și permite accesul la orice deget pus pe senzor.
Pentru că folosește același senzor, Galaxy Note 10 are exact aceeași problemă.
După ce inițial se limitase în a le transmite utilizatorilor să folosească doar folii de protecție originale, Samsung a anunțat ulterior că lucrează la o soluție și va lansa un update care va rezolva această problemă.