Companiile și utilizatorii care folosesc în mod frecvent o imprimantă conectată la un PC cu Windows 10 ar trebui să nu se grăbească să instaleze unul din cele mai recente update-uri emise de Microsoft, dacă vor să mai poată printa.
Un nou update de Windows 10, noi probleme tehnice - este o caracterizare tot mai frecventă făcută sistemului de operare dezvoltat de Microsoft. De data aceasta, atenți trebuie să fie cei care au imprimante.
Update-ul KB5000802 este, într-un context nu foarte prietenos, pe buzele mai multor utilizatori, care se plâng pe rețelele sociale că nu mai pot folosi imprimantele după ce l-au instalat.
În momentul în care se folosește comanda Print din orice program, sistemul de operare afișează celebrul ecran albastru, cu clasicul text “Your PC ran into a problem and needs to restart”, iar sistemul de operare se restartează singur după câteva secunde.
Nu se știe cât de răspândită este problema, care nu afectează absolut toți utilizatorii de Windows 10. Numărul mesajelor pe rețele sociale este, însă, destul de mare, iar mai multe firme de suport spun că au confirmat fiecare câteva zeci de cazuri în doar prima oră după instalarea update-ului.
Se știe, de asemenea, că cel puțin trei branduri de imprimante sunt afectate: Kyocera, Ricoh, și Zebra.
CITEȘTE ȘI Cum pot antreprenorii să își salveze firmele chiar de la falimentMicrosoft a confirmat și ea problema, pe care o documentat-o pe site-ul de suport. Până acum însă, nu a fost lansat vreun patch.
Cea mai simplă cale de rezolvare a acestei probleme este dezinstalarea update-ului KB5000802, urmând calea Settings > Update & Security > Windows Update > View Update History > Uninstall Updates > Uninstall.